Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
WiFi ruteren må resettes ukentlig eller hvis jeg og kona er i et videomøte samtidig. Ble verre av å oppdatere ruteren og måtte snakke med kundeservice for å få nedgradert. Hatt det i et år og ingenting ble bedre. Angrer på at jeg ikke bytta med en gang.
For dyrt, og irriterende at man ikke kun kan velge fiber
Fikk en mail fra telenor om at jeg skulle få 3 måneder med høyere hastighet, uten ekstra kostnad. I min naivitet trykket jeg gjennom mailen til deres sider og endret hastigheten min. Sendte de samtidig en mail hvor jeg ba om bekreftelse på at dette ble riktig, i dag fikk jeg faktura fra de der jeg ser at prisen er endret. Mailen fra 4 uker siden er enda ikke besvart og har nå sittet i telefonkø i 1 time.
Er ikke mulig å gi en 0Star rating dessverre... Men Telenor lurer kundene sine, de oppdaterer ikke internettet og de skrur ned hastigheten samtidig som de skrur opp prisene uten å si ifra. det mest ustabile nettet jeg noen gang har hatt og så fort det kommer noen andre som kan levere der jeg bor så vil over 80% bytte leverandør. Skjerpings! ALLTID PÅ NETT GARANTI, mest bullshittete jeg har hørt! Ja også er kundeservice helt på jordet! #TeliaKundeservice er lett 5Stjerner!<3
De gjør det de skal og nedetid har de ikke mye av. Men er litt grådige på pris.
Fikk ett godt tilbud pr tlf og slo til på dette. Blir jo litt skeptisk når jeg leser alle de negative omtalene! Så har jeg noen spørsmål jeg trenger svar på angående produktet, og prøver å ringe kundeservice. Estimert ventetid er 15 min! Lar telefonen stå på vent. Det blir brutt... Prøver igjen, det blir brutt. Bruker alternativet å bli oppringt når dere er ledig! Er nå over 2 timer siden, og intet sett, intet hørt! Er veldig glad for at dere sendte med angreskjema. For det skal jeg bruke nå 👍
Nettet er for ustabil..faller ut for ofte. Da bli vi uten tv..pc..mobilen