Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ett godt tilbud pr tlf og slo til på dette. Blir jo litt skeptisk når jeg leser alle de negative omtalene! Så har jeg noen spørsmål jeg trenger svar på angående produktet, og prøver å ringe kundeservice. Estimert ventetid er 15 min! Lar telefonen stå på vent. Det blir brutt... Prøver igjen, det blir brutt. Bruker alternativet å bli oppringt når dere er ledig! Er nå over 2 timer siden, og intet sett, intet hørt! Er veldig glad for at dere sendte med angreskjema. For det skal jeg bruke nå 👍
Nettet er for ustabil..faller ut for ofte. Da bli vi uten tv..pc..mobilen
Veldig ustabilt nett. Får nesten aldri farten vi betaler for.vi har klaget før, ingen endring.
Har (dessverre) hatt TV og bredbånd fra Telenor via aksjelaget jeg bor i. Betalte 419kr/mnd. for en 200-linje, men har hele tiden (siden mai) kun fått 20-linje. Jeg har ringt inn flere ganger for å klage på dette, både til kundeservice og IT-support, men ingen har loggført at jeg har ringt inn. Har da utestående inkassokrav for tjeneste som jeg ikke har fått. Har tidligere også vært svært misfornøyd med Telenor. Innpåslitne selgere som terroriserer deg i månedsvis fordi du på et tidspunkt har vært kunde der. Måtte ringe inn flere ganger for å få reservert meg mot telefonsalg fra dem. Jeg kommer aldri, aldri til å bli kunde hos Telenor igjen. Eneste positive oppi alt dette er at styret endelig har innsett hvor lort Telenor er, og derfor har gått over til en annen leverandør.
Bredbåndet mitt fungerte bra før jeg gikk over til telenor, telenor Bredbånd har ikke fungert siden jeg begynte med dem, servicefolkene er bare dårlige, de kunne ikke hjelpe i det hele tatt. Jeg er bare lei av å kontakte dem etter å ha ringt og snakket med deg nesten 15 ganger tidligere. de vil aldri levere det de lovet.
Fungerer godt for det aller meste. Litt fall i hastighet av og till men ikke særlig merkbert. Dyrt.
Ustabilt nett - går ned uten varsel - kommer av og til tilbake av seg selv etter 10 - 15 min . Her er det fri sikt og forholdsvis kort avstand til nærmeste basestasjon (1800 m luftlinje) - og sentralt på Østlandet. Flere henvendelser til kundeservice har ikke bedet forholdene - jeg begynner å gå lei. I hvilken grad involverer Telenor's ledelse i at de leverer et ustabilt produkt og som åpenbart er en stor omdømmebelastning ? Det er vel tvilsomt om de beveger seg ut i "åpent lende" og kommenterer dette. Finner ikke spor på Telenor's WEB-sider om ustabile trådløse nett utover en anbefaling om å ringe Kundeservice og en skriftlig/muntlig anbefaling om restart av nett. Jeg måtte forøvrig starte å skrive denne merknaden på ny - fordi nettet gikk ned og ble borte i ca. 10 min. Ikke enkelt dette. At nettet er så ustabilt er vel i seg selv sensitiv informasjon - men slik er det faktisk dessverre.