Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trådløst bredbånd som blir saktere og gir dårligere dekning for hvert år. Det startet bra, men nå fungerer det Å og si ikke. Skulle gjerne fått mer hjelp hvor de tilpasset vår bruk og leilighet.
Har ikke dekning på alle rom i huset. Ville hatt prøvetid for å se hvordan internett her virker
Får bare en tredjedel av den bredbandkapasitetet som jeg betaler for. Dette påvirker spesielt tv-en, som hakker ved avspilling på netflix m.m..
Grei tjeneste, men ekstremt dyrt. Get tilbyr samme hastighet til godt under halve prisen her, men det er dessverre ustabilt.
Og resultatet er ræva internett som er ustabilt. I helgene når mange er på nettet er streaming kvaliteten mildt sagt dårlig. Online spilling fungerer ikke i det hele tatt. Angrer på at vi ikke ventet med å skifte til vi måtte. Telenor informerer ‘overraskende’ nok ikke om hva endringen fra kobber til trådløst bredbånd faktisk innebærer for kunden. Dette er med 4g, håper ting bedrer seg når 5g endelig kommer…
Trådløst bredbånd i bystrøk: Nettet faller ut flere ganger i timen. Feilmelding på ruter: er på nett, men mangler ip-adresse. Dette gjør det umulig å jobbe hjemmefra via VPN. Telenor foreslår bare "Restart ruter. Restart antenne" osv. Vel... Det er gjort en million ganger... Bytter så snart bindingstid er over.
Altfor dyrt, andre leverandører er billigere,. Så jeg vurderer sterkt å bytte