Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har flere ganger den siste tiden opplevde at vi verken har internett eller tv signaler og at Telenor bruker rundt ett døgn på å få rettet feilen. Siden vi er avhengig av nett både for hjemmekontor og skolearbeid er dette helt uholdbart. Dette har skjedd 3 ganger bare de siste 14 dagene.
Greide å betale samme regning to ganger, ble av kundeservice på telefon lovet refusjon innen 7 dager da jeg ikke hadde utestående regninger. To dager etterpå oppdaget jeg at Telenor hadde endret Faktura nummer og Kid nummer på den ene regningen, slik at den nå gjaldt November regning (forfall om to uker) og de hadde allerede trukket den. De hadde også endret innbetalingsdato på den ene av de to. Kontaktet igjen Kundeservice. De påsto jeg tok feil og at begge de betalte regningene hadde samme Faktura nummer og samme Kid Nummer OG at begge var betalt på samme dato.. Jeg sa jeg kunne bevise at de hadde gjort endringer med min kontoutskrift, men det var de ikke interessert i og de ble ble svært så nedlatende. Har vært kunde hos Telenor siden 1985, med et avbrekk ved utenlands opphold, men nå er det slutt. At bredbånd faller ut flere ganger i uken er heller ikke et pluss akkurat. Kundeservice tar timesvis å nå fram til, og de kan jo ikke gjøre noe fra eller til heller.
Faren min leier ut ett hus til noen ukrainere, de har nå vært uten wifi tilgang i fem dager og har ennå ikke fått en operatør til å komme innom for å fikse opp i problemet. Ringte selv idag ettersom at de skulle fått en operatør innom idag som da ikke kom. Vi ble lovet "førsteprioritet" på at en operatør skulle komme innom idag som da ikke skjedde. Etter 30 minutter med venting fikk jeg snakket med telenors kundeservice å ble fortalt at jeg skulle bli oppringt av en operatør som jeg kunne avtale tid med. Ble jeg oppringt tror du? Nei. De er derimot meget flinke til å ringe og forklare fordeler med å bytte mobil abonnement over til Telenor sitt selv om de har flerne ganger sakt at de skal "skrive oss av listen". Selv i hjemmet opplever jeg lav hastighet på nettverket, kan ikke se på en direktesending i full kvalitet på tv skjermen koblet inn i wifi routeren og når playstationet blir spilt på så er det massive lag spikes viss noen snakker på telefonen eller ser på en direktesending i en 5 meters radius. Alt i alt er jeg lite fornøyd med alt Telenor har kommet med.
Måtte betale 5000kr for etablering når montørene sa det var fiber lagt inn i huset. Dette nektet Telenor for. I tilleg øker dere prisen på fakturaene mine. Dette er uakseptabelt. I tilleg dårlig hastighet og ustabilt nett. 300/300 linje.
Telenor fiber var helt utmerket da vi først fikk det, men etter en måned ble det helt forferdelig. Bredbåndet er kort, selv om jeg bytter til 2.4ghz, og nettet kræsjer flere ganger om dagen. Det verste er at kundeservicen ikke sender en operatør til å fikse problemet, og i stedet sender oss nye kabler eller prøver å gjøre kjipe restarter. (Ingen av dem har funket). Jeg ber deg, IKKE KJØP DETTE NETTET.
Dårlig dekning noen ganger og bra noen ganger, aldri bra nok, forventer å ha mer enn 35gb nedlasting og under 1 gb opplasting
Fornøyd med produktet. Prisen er for høy idag. Har hatt et tilbud som har gått ut og prisen er nå doblet seg. Ser derfor etter en ny leverandør med bedre pris.