Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig pålitelig levering med lite nedetid, og brukbar kundeservice, MEN, altfor dyrt... (prisen stiger minst en gang i året, og følger ikke vanlig inflasjon)
Til tider ustabilt men stort sett OK. Altså må bruke 5G på telefon noen ganger. Men 1450,-/mnd (inkl. tv) er for drøyt
Det tar år og dag for Telenor å rette feil. Og om du mister wifi etter kl 16 på lørdag får du f ikke hjelp før mandag morgen da Telenor ikke opererer med kundeservice i helgene. Det er så labert. Når jeg sjekker om feil/mangler på vår adresse så kommer det opp at nei, hos deg er det ingen feil eller mangler. Vi har vært uten wifi og tv siden 16:00, nå er klokken 22:01.
Nette fungerer dårlig. Detter ut ofte og dårlig signal.
Det blir for Ustabilt for meg. Men i dårlig vær oppleves utfall på min. 10 minutter
Ekstremt dyrt spesielt for de laveste hastighetene.
Ingen hjelp å få , da jeg fikk problemer med bredbandet og Wi-Fi-produkter svikter , jeg har ikke hatt internett de siste ukene.