Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Til tider ustabilt men stort sett OK. Altså må bruke 5G på telefon noen ganger. Men 1450,-/mnd (inkl. tv) er for drøyt
Det tar år og dag for Telenor å rette feil. Og om du mister wifi etter kl 16 på lørdag får du f ikke hjelp før mandag morgen da Telenor ikke opererer med kundeservice i helgene. Det er så labert. Når jeg sjekker om feil/mangler på vår adresse så kommer det opp at nei, hos deg er det ingen feil eller mangler. Vi har vært uten wifi og tv siden 16:00, nå er klokken 22:01.
Nette fungerer dårlig. Detter ut ofte og dårlig signal.
Det blir for Ustabilt for meg. Men i dårlig vær oppleves utfall på min. 10 minutter
Ekstremt dyrt spesielt for de laveste hastighetene.
Ingen hjelp å få , da jeg fikk problemer med bredbandet og Wi-Fi-produkter svikter , jeg har ikke hatt internett de siste ukene.
Jeg får den hastigheten jeg har bestilt, og ikke noe nevneverdig nedetid så langt. Har fått god hjelp når jeg har trengt det.