Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen hjelp å få , da jeg fikk problemer med bredbandet og Wi-Fi-produkter svikter , jeg har ikke hatt internett de siste ukene.
Jeg får den hastigheten jeg har bestilt, og ikke noe nevneverdig nedetid så langt. Har fått god hjelp når jeg har trengt det.
Fungerer som det skal og er nogenlunde trygt. Koster i meste laget. Spesielt mobilt bredbånd til hytta er dyrt.
Prispolitikken til Telenor med ublu prisforhøyelse etter begrenset kontaktperiode passer meg dårlig.
Modem virker ikke! Nå venter jeg teknisk support hjemme 2 uker!
Synes 500 linja inn og ut på Telenors er tregt . Ruter er også ikke bra
Flott oppetid alt ok. Men altfor dyrt. Ikke verdt prisen.dessuten ikke høflig på kundeservice