Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brukte 3 måneder på å rette en feil. Vi hadde ikke internettkobling disse månedene. Og til tross for 30 telefonsamtaler til Telenor, skjedde det ingenting i saken.
Nettet har vært nede i fem dager.. ringer kundenummer hver dag og de sier at feilen skal rettes opp samme dag … intet skjer .. nå er datapakken ( alltid på nett borte pga fem dagers regel. ) Har vært trofast totalkunde med alle 7 mobiler og bredbånd i mange år. Har kontaktet Telia som ikke kunne hjelpe med bredbånd på grunn av klausul fra Telenor på fiber kanel trukket inn til huset mitt BETALT AV MEG. Jeg leter etter annen løsning og håper at flere blir med i en åpen «kamp «på nettet mot arrogansen til Telenor
Svært dyr, lav hastighet og tidvis vært noe ustabilt.
Tjenesten er bra, men Telenor er veldig dyre og setter opp prisen så snart de har mulighet.
Jævlig dyrt, folk må slutte å være så tro mot visse selskap. Slik som jeg har gjort i mange år, tok endelig til fornuft. Fikk tilbud fra annet selskap til halve prisen av telenor og med mer hastighet på internett.
Sa opp abonnementet og har måttet kontakte de 6 ganger i ettertid fordi jeg fremdeles mottar fakturaer. Har hatt kun trøbbel med Telenor. Kundeservice lover at alt er i orden hver gang jeg ringer inn, til neste faktura kommer igjen. De krever også utstyr tilbake, men de er ute av stand til å sende returetikett som lovet 6 ganger. I tillegg er de overpriset.
Dyreste tilbyder, øker prisen per måned uten varsel, legger til etterfakturering på faktura uten å kunne spesifisere hva de egentlig etterfakturerer for, minner mest om svindel. Ustabilt nett, tungvint å få tak i kundeservice, når man først får tak i de klarer de alltid å sno seg unna alltid på nett garanti med unnskyldning force majeure.