Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sa opp abonnementet og har måttet kontakte de 6 ganger i ettertid fordi jeg fremdeles mottar fakturaer. Har hatt kun trøbbel med Telenor. Kundeservice lover at alt er i orden hver gang jeg ringer inn, til neste faktura kommer igjen. De krever også utstyr tilbake, men de er ute av stand til å sende returetikett som lovet 6 ganger. I tillegg er de overpriset.
Dyreste tilbyder, øker prisen per måned uten varsel, legger til etterfakturering på faktura uten å kunne spesifisere hva de egentlig etterfakturerer for, minner mest om svindel. Ustabilt nett, tungvint å få tak i kundeservice, når man først får tak i de klarer de alltid å sno seg unna alltid på nett garanti med unnskyldning force majeure.
Tjenesten er bra, men Telenor lovet meg mye lavere pris enn det jeg fikk ved inngåelse.
Fikk raskt svar og et godt tilbud di 6 første mnd. Etter det kommer vi nok til og bytte, Telenor har alt for høye priser til full pris
Har ikke hytteløsning. Jeg ønsker en leverandør til hytte og bolig. Vi streamer ikke nå og er nok en "liten" bruker av tv og data. History 2 er viktig. Det har dere ikke. Dyrt. Men stabilt.
stabilt internet. ingen klusj. konstant oppetid. 750/750 ved test.
Pinlig at voksne mennesker skryter av slikt. Ikke klarer de levere, ei heller være til noen hjelp.