Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg må betale for tjenester som er sagt opp og ikke benyttet, selv om utstyr for tjenesten er sendt i retur.
Bruk: Primært god fiber tilknytning for å kunne kjøre hjemmekontor og smart-TV. I forbindelse med overgang til Telenor har jeg også tatt ibruk deres T-We løsning. Hvorfor Telenor ikke får bedre omtale: - Forhåndsbetaling av tjenesten er en uting, spesielt når ikke dette medfører en bedre pris - Stabilitet, har hatt flere utfall av tjenester både nett og T-We - Dyrt - T-We løsning er lite fleksibel og kompliserende, og noe jeg kommer til å kutte ut.
Alt for dyrt, feil på faktura, dårlig tilbud etter kampanje. Kronglete å si opp
Dyrt!!! Enkelt og greit. De bør sette ned prisen og ikke tro de er bedre enn andre. Forventer god dekning og tilgang uten problemer. Det kan man få hos mange
Gikk 500 kr opp i pris uten varsel , kaller det kampanje , var ikke villig til og diskutere prisen så takk for meg.
Netet er bra, men altfor dyrt og prisen øker stadig.
Gikk flere dager før vi fikk ruteren til å fungere. Ting var ikke satt opp hos Telenor. Vi slap å betale for de dagene, men fikk ingenting for å sitte uten fast internet.