Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk flere dager før vi fikk ruteren til å fungere. Ting var ikke satt opp hos Telenor. Vi slap å betale for de dagene, men fikk ingenting for å sitte uten fast internet.
De sender ekstra betalt hver eneste gang på regningene mine f***. Jeg hater Telenor nå.
Det fungerer utmerket men er for dyrt.det har lite feil.
Telenor leverer bare en tredjedel av den nedlastningshastigheten de lov — periodevis mindre. Opplastningshastigheten er latterllig lav. Det har ikke vært mulig å koble opp egen ruter de siste månedene, og Telenor vil ikke hjelpe med dette — kun telefonsupport på eget utstyr, og bare standardforslag fra ansatte som åpenbart ikke har teknisk kunnskap.
Dyrt og blir stadig dyrere. Ingen kontakt med borettslaget øker vare prisene.
Bestandig klart og raskt nett. Og raske tiltak,når linje var avklipt
Dårlig hjelp og bistand, alt for dyrt ift hva som leveres. Blir ikke fulgt opp som kunde