Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette er det værste jeg har vært med på. Fryktelig dårlig kundeservice som lyver deg rett opp i trynet. Jeg fikk modem i posten, og koblet det opp uten at noe skjedde. Jeg ringte å snakket med dem, og har nå ventet i over 24 timer uten at noe skjer. Jeg har sikkert snakket med alle ansatte i avdelingen for modem. Løgnhalsene legger enten på, eller så sier de at ting fikser seg etter et par timer, noe det ikke gjør. De må nå sende en teknikker for å fikse dette greiene, noe som skjer via et eksternt firma, og vil ta opptil 5 dager!!! Så da sitter jeg her, uten internett, og kastet bort helgen på dette. Telenor kan dra til hel%#tte og lenger!
*Jevn og stabil linje *God kvalitet på modem *Svarer kjapt på henvendelser Eneste minus er høy pris, men er verdt å betale for det.
Noe høye priser. Veldig stabilt nett. Lett tilgjengelig kundeservice. Gode rabatter til borettslag.
Telenor lever opp til navnet sitt, høy pris og ELENDIG service. Styr unna!!
Telenor øker mnd avgift på abonnement 19 dager etter at tjenesten ble tatt i bruk. Tok kontakt med kundeservice i dag uten å få noen forståelse for klagen samt at kundebehandler ikke har kjennskap til avtalevilkårene til Telenor. Når bredbånd ble tatt i bruk koblet Telenor ned fasttelefoni og jeg var uten i noen dager. VÆR obs når hvis dere tenker på å inngå avtale med Telenor
Hakker jevnlig. Selgerne lyver om fastpris. Elendig kundeservice. Husk å ta kontakt med forbrukerrådet hver gang du blir snytt av Telenor.
Vi har snart en linje som er 40 år gammel, og det kan merkes. Nettet har blitt mer og mer ustabil etter årene. Ofte får vi 0,1mbs inn og 0,001mbs ut, som er ubrukelig tregt. Vi har ringt så ofte til kundeservice at de snart kjenner oss der oppe. Vi har sagt ifra flere ganger at linja begynner å bli dårlig, nå må dere gjøre noe her. Men tror du de gidder å bruke penger på oss og det lille nabolaget vårt? Nei da, det gjør dom ikke! De har til og med sagt, at de ikke klarer å finne på flere løsninger. Og at hvis det fortsetter sånn, er muligheten tilstede at linja blir stengt av! Beklager Telenor, men vi betaler full pris for internettet, samt aksepterer vi hver eneste pris økninger hver måned. Fordi andre får fiber. Skam dere!