Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt Telenor ufrivillig fordi de var leverandør av fiber på det nye huset mitt, og jeg må si dette var like jæ%#ig som jeg har hørt fra andre. Etter Snart 2 år har de ikke ennå klart å gi meg fullverdig tilgang til T-WE tjenesten. Jeg er ganske teknisk kyndig, og har gjort alt korrekt. Etter å ha kontaktet dem minst 10 ganger om problemet, gir jeg opp. Det er ingen hos dem som klarer å løse det eller forstår hva som har skjedd. Det henger igjen noe brukerdata i systemet fra de het Canal Digital, så jeg er i limbo på tv-tjenestene. Jeg får ikke tilgang som bruker på Telenor men samtidig står det at jeg er "canal digital" bruker uten tilgang til tjenesten. Det har også vært masse rot med fakturaer. De startet å fakturere meg 3 måneder før huset mitt var bygget ferdig... Jeg har betalt 1.500 kr i mnd for 500 mbit og en helt ubrukelig tv/nett-tjeneste tilgang. Etter august er jeg over i et nytt selskap jeg har hatt god erfaring med! STYR UNNA! Det er nok av andre leverandører som leverer bedre og billigere!
Har forsøkt å få hjelp siden 2.7 (nå er det 21.8!) jeg har bestillt høyeste hastighet, men får langt under den hastighet som bestillt. Forsøk å få nett hos en annen leverandør! Stort sett hyggelige samtaler med kundeservice som er like fortvilet over sin underleverandør Relacom som meg.
Etter flere år med Telenor slo lynet ned i området og jeg mistet internett. Jeg ringte kundeservice for å få dette korrigert; der fikk jeg fint vite at jeg som enkeltkunde ikke kom til å få hjelp til å få internett igjen, da kobberledningene "ikke skal vedlikeholdes lenger". Da jeg er i et område uten kabel eller fiber så foreslo kundeservice "mobilt bredbånd" som har en begrenset mengde data og ut ifra det jeg ser på telenor sin side dyrere enn det jeg betalte for. Unngå Telenor for all pris, makan til griske strategier.
Jeg betaler over 500 kr for Internettet mitt som er levert av Telenor, men jeg får kun 4mb/s. Når jeg snakker med kundeservicen sier de at de ikke skjønner hva jeg snakker om og det ender med at de legger på. Etter denne opplevelsen med Telenor kommer jeg aldri til å bruke de til noe igjen. De ville heller ikke prøve å hjelpe meg engang.
Etter å ha ventet på installasjon av fiberkabel i 7 måneder og mer enn 30 purringer, så ble plutselig ordren bare kansellert av Canal Digital/Telenor uten begrunnelse eller tilbakemelding. Selskapet følger aldri opp henvendelser, "saksbehandlerne" lyver konsekvent og ingen tar ansvar. Hadde det ikke vært for at de har monopol og det ikke finnes alternativer, så ville et slikt selskap aldri kunne overleve.
Om du ringer for å bli kunde så møter du på «hyggelige» ansatte som manipulerer deg til å bli medlem. Dersom du er eksisterende kunde vil de nedprioritere deg, avslutter som oftest samtaler før kunden har dekket sitt behov og hjelp er ikke å få dessverre. Er meget skuffet over servicen samt kompetansen Telenor-ansatte har. Hilsen En skuffet kunde som vil meddele sin erfaring med dere når som helst deres merke skulle dukke opp.
Skal sende inn skjema med hva som ikke fungerer og det er ikke mulig for » send inn « knappen virker ikke. Ikke mulig å få hjelp på oppgitt nr. Blir bare henvist til en nettside.