Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ny ruter i sommer fordi den vi hadde var “gammel”.Har siden det hatt mye trøbbel med internettet! Det dett ut med ujamne mellomrom, har byttet ruter og skal no bytte antenne igjen!Om det ikke hjelper, er det slutt med Telenor for vår del!
I called them multiple times in order to activate internet in my apartment in borettslag. Borettslag has collective agreement with Telenor. After few talks with them, and after they said internet will be activated soon nothing happened. People with whom I talked were nice, but overall service is terrible.
Har Telenor bredbånd og T-Wee. Dårlig trådløst dekning, gammelt modem og dekodere. Spurte om nytt siden det som var i hus var over 10 år gammelt, men fikk akkurat likt i posten noen dager etterpå. TV’en ( dvs dekoderen ) bruker 1 minutt og 45 sekund på å starte opp ! Altså før man får bilde i tv så må man vente i over halvannet minutt før dekoderen har fått "varmet" opp. Skulle tro man var på 70 tallet og startet opp en gammel 28" Tandberg TV i sort/hvitt. Internett fungerer greit når det er koblet opp direkte inn, men trådløst funker det mindre bra når en er litt i fra. Telenor er kjempedyrt i forhold til alle andre og skiller lite i pris på lite mb eller mye. Man får ikke redusert prisen mye ved å mer enn halvere speed. De kommer ofte med intro tilbud der nye kunder får 6 mnd svært rimelig internett/TV . Godt gammeldags bondefangeri. Hold dere unna.
Ikke-eksisterende kundeservice. Et slag i trynet å gå fra et annet selskap til dette. Hyggelig installatør. Raskt utført. Men null hjelp til å utsette faktura er under enhver kritikk når regning forfaller på få dager varsel.
Forferdelig dårlig og useriøst firma som kun er ute etter å lure kunder. Selgere som lyver og trikser med dokumentasjon på avtalte avtaler
Dyrt og dålig Bare lovnader å går bort fra lovde avtaler gang på gang Blir i
Synd å måtte bruke Telenor. Venter på fiber skal komme til hus som skulle vært på plass for flere måneder siden. Imelommtiden må man nøye seg med dårlig service. Nettet var nede og det ble lovet fikset før kl 20:00, ka skjer da , jo etter kl 20:00 er kundeservice stengt. Sa opp 2 abonnement for ett og et halvt år siden, da var det plutselig service bil og se i gatene dagen etterpå. Fikk snakket med en av teknikerne som kunne fortelle om brudd en plass. De bryr seg ikke er erfaringa. Gikk tilbake til Telenor da Homenett har enda dårligere rykte. Valget er pest eller kolera. Alternativet er 5g fra Telia.