Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke-eksisterende kundeservice. Et slag i trynet å gå fra et annet selskap til dette. Hyggelig installatør. Raskt utført. Men null hjelp til å utsette faktura er under enhver kritikk når regning forfaller på få dager varsel.
Forferdelig dårlig og useriøst firma som kun er ute etter å lure kunder. Selgere som lyver og trikser med dokumentasjon på avtalte avtaler
Dyrt og dålig Bare lovnader å går bort fra lovde avtaler gang på gang Blir i
Synd å måtte bruke Telenor. Venter på fiber skal komme til hus som skulle vært på plass for flere måneder siden. Imelommtiden må man nøye seg med dårlig service. Nettet var nede og det ble lovet fikset før kl 20:00, ka skjer da , jo etter kl 20:00 er kundeservice stengt. Sa opp 2 abonnement for ett og et halvt år siden, da var det plutselig service bil og se i gatene dagen etterpå. Fikk snakket med en av teknikerne som kunne fortelle om brudd en plass. De bryr seg ikke er erfaringa. Gikk tilbake til Telenor da Homenett har enda dårligere rykte. Valget er pest eller kolera. Alternativet er 5g fra Telia.
Leier ut nett til andre leverandører som kommer billigere ut. Må vell være bedre å gi grei pris over hele linja
Lite fleksibel. Dårlig kanalutvalg. Bindinger er bobdefangeri og man er låst i lang tid. Support forstår ikke norsk.
Det er bra når det virker men bare det kommer mer regn enn lett yr så mister en Internet. Ofte feil på ett eller annet men det kommer sjeldent opp når en ser etter på siden deres. (Men de innrømmer det på tlf)