Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg brukte god tid på å understreke at jeg fikk kampanje i 12 måneder, men når jeg gikk inn og så på ordrebekreftelsen stod den kun oppført i 6 måneder før prisen steg kraftig. Da jeg ringte for å rette opp ble jeg sendt rundt mellom en rekke kundebehandlere, alle med lang ventetid, hvorav ingen klarte å rette opp i feilen. Kontaktet NextGenTel og fikk et bedre tilbud, fikk bestilt og mottatt riktig abonnement på en brøkdel av tiden det tok meg å rette opp i en feil som Telenor hadde begått. Det er uakseptabelt at et gigant-selvskap får drive på sånn her, vær så snill å bruk forbrukerkraften din og styr langt unna.
Setter opp pris uten og informere kunden. Leverer dårlig nett, som virker av og til
Det verste jeg har vært borti i sånne sammenhenger ! Det har nå gått 1 1/2 mnd, og enda har de ikke klart å få signalet fram ! Har betalt alt , og intet resultat. Det verste er at det er Telenor som eier anlegget i blokka, så kan ikke bytte leverandør sålenge signalet ikke kommer fram. MK.
Du får lite eller ingen hjelp ved å ringe til hjelpetelefonen, og så blir en satt imellom flere avdelinger. Så lover de at det skal være iorden til den og den dato, men ingenting blir bedre.
Telenor som antagelig er verdens dyreste leverandør av teletjenester har også en helt horrible service. Jeg og andre i området vårt har nå vært uten både internet og tv i snart en uke uten at det er tegn til bedring.
Har hatt bredbånd via telenor tidligere, og da har jeg hatt flere opplevelser med kundeservice der de hele tiden driver å setter meg over til nye personer som fortsatt ikke har peiling. Snakket med fem forskjellige personer en gang. Ville derfor ikke ha Telenor når jeg flyttet inn i nytt hus og prøvde å bestille hos nextgentel, men da de skulle ta over fiberlinjen fikk jeg beskjed om at det ikke gikk da de ventet på svar fra Telenor om at de fikk lov til å ta over. Har endt opp med to uker uten internett på grunn av dette, og var på nippet til å bare gå for Telenor som leverandør... Det burde ikke være lov å blokkere nye leverandører på fiberlinjen på denne måten!
er dyrt. kjedelig og betale så mye for noe som skjelden fungerer. de finner ikke feilen og