Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt feil i 2-3 mnd. Telenor greier tydeligvis ikke å rette det. Ringer flere ganger daglig, det er bare den samme leksa om og om igjen. Kun en gang har vi hatt en montør/tekniker her som er på sporet av feilen som er i det utstyret Telenors underleverandører har levert. Men nettet forsvant igjen 1/2 time etter at han var reist. Umulig å få han tilbake fordi man å gjennom kundeservice som skal legge inn notat om det, skrive i loggen osv osv..... Ikke noe skjer. I rettferdighetens navn så er det kun de siste 14-20 dagene jeg har intensivert å få opp nettet igjen, da vi har vært borte et par mnd før det. Men feilen ble meldt for 2-3 mnd siden, da vi kun hadde nett sporadisk. I det siste har Kundeservice begynt å legge på når jeg ringer (eller vi blir brutt som jeg får sms om).
For et mareritt overgangen fra Telia har vært for medlemmer av SMMA. Jeg har aldri opplevd liknende
Er meget godt fornøyd med Telenor. Ønsker bare å se om noen andre kan gi meg ett tilbud som er rimeligere.
nett faller ut nesten hver dag og telenor følger veldig dårlig opp klager
Veldig pålitelig levering med lite nedetid, og brukbar kundeservice, MEN, altfor dyrt... (prisen stiger minst en gang i året, og følger ikke vanlig inflasjon)
Til tider ustabilt men stort sett OK. Altså må bruke 5G på telefon noen ganger. Men 1450,-/mnd (inkl. tv) er for drøyt
Det tar år og dag for Telenor å rette feil. Og om du mister wifi etter kl 16 på lørdag får du f ikke hjelp før mandag morgen da Telenor ikke opererer med kundeservice i helgene. Det er så labert. Når jeg sjekker om feil/mangler på vår adresse så kommer det opp at nei, hos deg er det ingen feil eller mangler. Vi har vært uten wifi og tv siden 16:00, nå er klokken 22:01.