Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Email: kan ikke behandles. Tlf henvendelse blir satt over og avsluttes uten kommentarer. Får gnagemusikk i øret mens jeg venter, inntil jeg blir avbrutt ved at jeg får spørsmål om hvor fornøyd jeg var med Telenor. Håpløst.
Selger av Telenor-fiber på døren om parallellutbygging med Altibox i området. Jeg ba om prospekt i postkassen. Dette var visst umulig, og han fikk derfor epostadressen min. I stedet for prospekt fikk jeg ferdig utfylt kontrakt og angreskjema og velkomsthilsen med ordlyden: "Takk for din bestilling av fiber. Vi er glade for at du har valgt å bli kunde hos oss. Vedlagt finner du en oversikt over kjøpet ditt, og vi anbefaler at du ser igjennom bestillingen." Jeg hadde verken bestilt noe, valgt å bli kunde eller kjøpt noe som helst. Rett nok skulle jeg bekrefte på SMS dersom jeg ønsket å bestille fiber fra dem, men med slik velkomst-ordlyd i eposten måtte jeg kreve å bli fjernet fra listen over interesserte for å unngå at jeg til våren uventet plutselig opplever stigebil og montør på huset. Jeg ville jo ALDRI kunne bevist at jeg IKKE hadde svart "Ja" på SMS når selgeren nederst på kontrakten hadde signert på mitt sted med SMS og på hans sted sin signatur. Jeg tror nok ikke han prøvde å svindle meg, men jeg kunne fort ha blitt låst til Telenor og ny-innlegging av fiber ved en feil. Å be om prospekt er IKKE å be om kontrakt. HUSK det Telenor!!!
Tidvis dårlig signaler, men har etter en omstart virket, derfor 4 stjerner
Veldig dyrt. Får tilbud som varer i 1år, så settes prisen opp automatisk. Gir bare dårligere produkt (lavere hastighet) når du vil forhandle om prisen.
Hadde pågående selger på døren som solgte fiber her i bygda, jeg var i utgangspunktet ikke interesert da jeg ikke orker så mye styr med å bytte leverandør. Han sa at dette var veldig enkelt for meg, jeg skulle få fiber inn til husvegg, og det eneste de måtte inn og montere boks. Nå i sommer kom de med rør og sier dette må du sørge for selv, inn til husvegg. Jug og bedrag. Blir en sak for forliksrådet om de ikke går tilbake på avtalen som jeg kommer til å si opp.
Generelt stabilt, men veldig varierende hastighet. Veldig dyrt.
Stabilt og raskt bredbånd, men hastigheten ifølge nettfart.no er lavere enn jeg betaler for. Har også prøvd å bytte til nyere ruter uten at det har hjulpet nevneverdig.