Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget stabilt og raskt nett. Har fått det jeg betaler for og er fornøyd.
Enten så faller nettet ut eller så går det lang tid og nettet surrer rundt når jeg skal se på nett tv. Det er skikkelig irriterende. I starten var det bra, men nå har det blitt værre og værre.
De leverer ikke hastigheten de lover. Har ringt kundeservice utallige ganger, men ikke noe skjer. Noen av kundebehandlerne er dessuten arrogante og yter dårlig service. Ved en anledning ble telefonen lagt på.
Flere ganger jeg har vært uten nett i flere dager om gangen. Hver gang har det vært noe feil fra deres side. Fikk en telefon i dag om at de nå kaster oss ut, hvor jeg spurte "Har ikke jeg allerede sagt opp da?". Sekund senere så legger han på. Frekkeste jeg har vært borti
Telenor har kundeservice som eget forretningsområde som krever pluss på bunnlinjen. Stiller du et spørsmål, får du som svar at dette er utenfor deres kompetanseområde, med henvisning til Telenoreksperten til 30 kr/min. Jeg kjøpe en 4 TB disk og har satte opp en FTP server på min hjemme-PC med backup mot Jottacloud. Dette funker bra, men ettersom jeg ønsker at PC skal kunne gå i dvale ved lenger fravær fra heimen har jeg forsøkt å sette opp Wake-on-Lan. Dette funker innfor husets fire vegger, men jeg får det ikke til over Internett.
Jeg Benytter nett via kabel TV og det har en fantastisk oppetid. TV her virker som det skal. Og når det en sjelden gang går galt får jeg en datapakke eller to til mobilen. Opplever problemer enkelt fikset. Ett minus eller to: - Dyrt PR måned. De får jo også betalt via fellesutgifter, og en vakker sum av meg. - Veldig dyrt med nyere dekoder. Som fast kunde kunne de gitt en god pris på en ny dekoder i ny og ne. - Ufleksibelt. Man må ta det en får i veggen. Ikke andre som leverer Internett via TV enn dem.
Slutt på vedlikehold fra 01.05.2019, skal få lov og avslutte abbonemanget uten kostnader, ingen alternative tilbud.