Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sender ut faktura for tjeneste jeg aldri har bestilt. På telefon med kundeservice angående dette svarer fjompenissen at dette er ikke noe han trenger å diskutere med meg. Tydeligvis en godt innøvd frase, da den ble gjentatt flere ganger. Ligg unna hvis du kan. Og håp at du for gudskyld aldri må kontakte kundeservice. Aldri bra når en leverandør har nærmest monopol i å levere enkelte tjenester i deres områder.
Har ingenting positivt å si. Har ringt om en manglende faktura mange ganger. Nå har vi ikke internett og ingen i Viken fiber kan hjelpe oss. Når internettet har fungert faller det ut til stadighet. Det verste av alt er kundeservicen.
opplever en del variasjoner i kvaliteten på utstyret deres, har hatt en del problemer. selskapet rydder opp etter seg men tar litt for lang tid
Dekoderne går i lås eller bare kutter. Vanskelig å starte.tar lang tid. Åfte restarte flere ganger. Melt om problemene flere gangeruten respons..
Ustabilt, dårlig kundeservice, øker stadig prisene, anbefaler ikke, tregt. Måtte kjøpe ny boks, var så og si ubrukelig med boks som kom med. Tok gjentatte ganger kontakt med kundeservice, som ga meg beskjed at det kan være hdmi kabler fra tvn som forstyrrer…
Ustabilt. Ikke alltid betalt ytelse er oppnåelig 150/150.
Vært veldig fornøyd med disse, det har ikke vært noe problem så lenge jeg har vært kunde, eneste som er å klage litt på er prisen.