Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjøpte opp vårt lokale bredbåndslag og satte umiddelbart opp prisen med nesten 80% samtidig som hastighet ble satt ned med til halvparten. Møkkaselskap som er ute etter å flå kundene sine. Selger prøver å lure på meg tv abonnement selv jeg har sagt tydelig fra om at det ikke er aktuelt. Fullstendig uaktuelt å være kunde med de priser som tilbys.
Tar alt for godt betalt for dårlig forbindelse. Selv med kabel ifra ruter til enhetene som brukes så er det treg forbindelse. Man må sitte max 5 meter fra rutet ellers er det håpløst og bruke. Og nå humper dem opp prisene enda mer.
Jeg har vært fornøyd, men nå setter de opp prisene. Det er ren grådighet. Jeg er skuffet og vurderer å bytte nå.
For det første er kundebehandlingen elendig, liten forståelse fra kundebehandlere og ingen oppfølging av de problemene en rapporterte inn. Dette gjaldt dårlig bildekvalitet hvor den første kundebehandleren jeg snakket med aldri hadde hørt om slikt, den neste sa det var kjent men at de ikke kunne gjøre noe. Ba om å få tilbake den gamle da den nye dekoderen virket dårlig, koblet ut etc. Det endte opp med å måtte betale for to dekodere! Denne gamle dekoderen virker også dårlig… har gitt opp å ta kontakt med kundeservice da ventetiden er uholdbar lang i tillegg.
Hinsides dyrt, utstyret må restartes omtrent hver dag. Man får ikke hastigheten man betaler for og skulle du være så uheldig og få nettet stengt på grunn av fakturakrøll så må du ut med spinnville 1500!!!!! Kroner!!!! i gjenåpningsgebyr!! STYR UNNA!
Kundeservice er helt elendig dårlig, både på faktura og abonnement. Det er totalt mangel på forståelse. Kundebehandler legger bare på til slutt selv om hun sier hun kan sette meg over. Lang ventetid i kø, umulig å få kontakt via andre kanaler og. Dette er noe av det dårligste jeg har opplevd noen gang
Jeg har vært kunde i 10 år eller mer. Jeg mener selv jeg betaler unødig mye, og ber om nytt tilbud. Jeg får det - og er noe lavere enn hva jeg har. Jeg sier da opp, bestiller annet, og når de ringer og spør hvorfor jeg sier opp forteller de at de har "Prismatch", først DA!! Da er det for sent å komme med, jeg har bestilt annen leverandør, og da fastholder Viken Fiber/Altibox 1 - en måneds oppsigelsesfrist fra siste dato i oppsigelsesmånedene! Lærdom_: Hold dere unna Viken Fiber/Altiboks så langt mulig!