Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde (til i dag) forskjellige tjeneste fra dette firma forsikring på bil, hus, garasje og alle familie medlem. Men når jeg meldte en bil skade den 31 mars da høflighet fra selskapet gikk til slutt. Jeg har ikke fått tilbakemelding på lang tid og jeg startet å ringe hver dag i andre uke i Juni. De har brukt unnskylding at andre partner nektet å skyld på han. Jeg sendte bilde fra situasjon og dette var ikke nok for Eika. Det andre partner er kunde i samme selskapet (en bygge firma). Til slutt fikk jeg e-post den 16 juni at jeg må fikse skaden på egen hånd. På dette mote Eika hjelpet meg å bytte forsikring selskaper. For heldigvis på grunn av for det samme forsikringspakke fikk jeg mye bedre pris fra Gjensidige!! Takk for ingenting EIKA useriøst selskapet.
Avtalte månedlig faktura, men etter ett par måned så samlet de flere fakturaer på 1, masse bortforklaringer på hvorfor de måtte gjøre det sånn.
Eika fungerer fram til det blir en skade på bilen, etterpå er du som kunde ikke noe verdt. Dem bruker takstmann som representant, dvs at han ikke kan anses for og være nøytral. Dem selger deg en forsikring som er null verdt når dem kommer til oppgjør.
Alt er greit. Har aldri hatt problemer med eika. Kun ett problem. Fra 1 jan 17 har eg berre 1 bil og den er veteran. Bor i utlandet og bruker den 1 mnd kvart år. Eika nekter å forsikre den som veteran.
Raskt og enkelt, alltid lett og få tak på, har også vakttelefon som fungerer utmerket.
Er meget fornøyd med Eika forsikring, har der en egen forsikringsagent som følger meg opp med gjevne mellomrom.