Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gode priser, god service og fikk god hjelp når bilen min ble stjålet. Det dårlige er at de roter fælt med detaljene på forsikringene, kjørelengde på biler blir forandret uten at jeg ber om det, detaljer på husforsikring endres, osv...
Eg vart ikkje fornøyd med min reiseforsikring, eg mista min rygsekk med forskjellig i og fek litte i erstatning, det var i forbindelse med min ferie.
Det behandlet meg som en dritt person og lurte meg. Fikk sensitiv informasjon og navngi personer når jeg snakker med dem.
Har alltid hatt god erfaring med Eika, både priser og skader, men ønsker å sammenligne priser.
Det er grei forsikring, men jeg er ikke fornøyd med prisen.
Brukte Eika som forsikringsselskap i mange år, etter mange skadefrie år så var eg ute for eit uhell med bilen og det var ei surrealistisk oppgjør. Måtte sjølv heile tida dytte på saksbehandler for det virka som om han godtok alt motparten sa ukritisk... Vart mektig irritert etter dette slette arbeidet, satte så i gang med å bytte selskap og fant ut at eg betalte dyrt for mine forsikringer hos Eika. Etter nokre år i nytt selskap som eg aldri hadde nokre skader hos så vart eg kontakta av ein ivrig selger for Eika forsikring som ville ha meg tilbake som kunde. Sa eg hadde dårlig erfaring med både skadeoppgjør og pris og ønska ikkje å vere kunde der igjen. Han insisterte på å gje meg pris og den var faktisk ikkje så værst. Spurte så om dette var lokkepris og om dei tok det igjen på fornyelsen og fikk eit tydelig nei på dette. Kva skjedde så... Fornyelsen kom, heile besparelsen vart henta inn og vel så det, DYRT vart det.... Uka etter fornyelsen så hadde eg eit lite uhell med bilen min, liten fillesak heldigvis. Skade for nokre tusenlapper på min, ingenting på motparten sin bil. Eg krevde å skrive skademelding fordi eg meinte eg var skyldfri, motparten ville bare reise. Men kva f... trur du så Eika klarer å rote til denne gongen også, joda skylddeling og null interesse for å hjelpe sin egen kunde nok ei gong. Då har eg brukt Eika for siste gong, meget dyrt og dei gidder ikkje å ta i saker der utfallet ikkje er 100% klart på forhånd...
Har ikke forsikring i Eika selv, men motpart som kolliderte med meg var forsikret der. Ingen tvil om at det var motparts skyld i og med at jeg sto parkert. 5 mnd etter kollisjonen og skademelding og alt er levert, og kjøretøyet er reparert på verksted, så ringer Eika til meg (som ikke er kunde der engang). De stoler tydeligvis ikke på sin egen kunde med det han har forklart, og i tillegg sitter å påstår at jeg har vært uten førerkort når hendelsen skjedde, og når det blir motbevist så stiller de spørsmål til skadene mtp kostnad på verkstedet osv, og syntes at det var tvilsomt at den skaden skulle koste så mye penger. I dette tilfellet var det snøscooteren min som fikk skade på forstillingen, noe som er svært dyrt i utgangspunktet, også var det andre skader i tillegg. Så begynte de å spørre hvordan terrenget var der hvor kollisjonen oppsto. De driver å fisker etter grunner for ikke å måtte betale reparasjonen, og det virker som de er ute etter sin egen kunde for å gjøre sånn at han må dekke alt selv. Å dessuten høres det ut som kundebehandler er beruset eller full når han ringer. Jeg har ALDRI vært borti at motparts forsikringsselskap ringer å spør masse spørsmål ang skader og beløp, og selve hendelsen. Er det ikke derfor man leverer skademelding til sitt eget forsikringsselskap? Føler jeg satt i avhør med et selskap jeg selv ikke bruker engang. Rett å slett useriøst. Anbefaler ingen å legge igjen penger hos Eika. Fyttirakkern for et amatøropplegg!