Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Eika svarer aldri på henvendelser og jeg betaler omkring 10 000kr i året på forsikringer. Elendig service og føler ikke jeg får det jeg betaler for samt heller ingen hjelp ved spørsmål. Konkluderer med elendig.
Fikk bilproblemer på ferie, har super forsikring. Kom etterhvert til et kundesenter? Som ga meg kun dårlig mage. Ingen snakk om leiebil, hjelp til noe annet en redningsbil. Og vips 4 timer senere dukket den opp.
Jeg byttet fra annet selskap da jeg fikk en bedre pris og en lokal kundeveileder som fast kontakt.
God ivaretaking av den enkelte kunde, rask saksbehandling.
Helt elendig! Uansett hva det er som skjer så er det umulig å få hjelp. Stjålet telefon. Ikke noe hjelp. Ødelagt kamera på reise med reiseforsikring som jeg ble fortalt at skulle hjelpe i slike situasjoner, ikke noe hjelp. Påkjørt bakfra - greit nok ikke eika som skulle ordne opp, men når jeg ringte de å spurte hvem jeg skulle snakke med mtp bytte av bilstoler til barn mente de at man ikke trengte å bytte bilstol.