Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har alle forsikringer i EIKA og har så langt ikke hatt annet enn posistive erfaringer med dem. Var involvert i et trafikkuhell hvor de gjorde opp og alt gikk ryddig for seg. Har også hatt steinsprutskade hvor skifte av glass gikk veldig raskt og ryddig for seg. Har vanskeligheter med å finne ut hvordan de skulle gjort ting bedre enn de gjør for mitt vedkommende.
Jeg er en av de som foreløpig er veldig fornøyd. Hyggelige kundebehandlere,ryddig og raskt oppgjør🙂Grusom ventemusikk mens en står i kø😬
Ringt kundeservice for å få sagt opp/evt mer info om min reiseforsikring, samt ringt for spørsmål om hjemmeside. Snakket med en på kundeservice som var uhøflig, og ønsket ikke å snakke med meg om min forsikring. Sa jeg burde ringe noen andre. Når jeg da spurte om hjemmesiden «jeg har bare et spørsmål angående hjemmesiden» så svarte han med «nei, hadet» og la på.. Skal nå si opp alle mine forsikringer i Eika, noe så useriøst har jeg ikke vært med på.
Ringte min saksbehandler på et trafikkuhell, men ble satt over til sentralbord. Der møtte jeg kanskje den mest frekkeste personen jeg har snakket med. Lite hjelpsom, og var mest opptatt av å fortelle hvilke forsikring jeg ikke hadde i stedet for å være løsningsorientert. Forferdelig og irriterende opplevelse.
Motparten (som har Eika) brøt vikeplikten å kjørte på en annen bil i stor fart. Eika bruker lang behandlingstid og gir ut listepris under halvparten av bilens verdi. Bilen ble kondemnert og fører ble hardt skadet siden motparten kræsjet inni siden føreren satt. Nå har de gått så langt at de bruker dødsfallet til ett familiemedlem som en av årsakene at personen som ble skadd havnet på AAP STYR UNNA EIKA!