Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter en forsikringssak er det helt klart at jeg aldri skal ha noe med Eika konsernet å gjøre igjen. Jeg har blitt møtt med total ignoranse. Hold dere langt unna Eika, det er mitt beste råd! Velg heller et seriøst konsern som IF eller Gjensidige om dere skal ha forsikring.
Ble påkjørt i mai. Fikk svar i oktober. Det er jo en meget lang behandlingstid? Dessuten så måtte jeg som kunde innhente taksering fra et eksternt firma. Å drive med dialog fra tre-fire forskjellige kontakt personer i eika som ikke var i stand til å gi meg informasjon på hvem som hadde saken. I det svaret jeg fikk, så hadde eika brukt denne takseringen som jeg innhentet med deres takstpersons navn på. Dette blir jo helt feil! Styr unna om du vil ha et selskap så ivaretar deg som kunde. Det er absolutt ikke vi som kunder som skal være nødt til å purre på forsikringsselskapet å drive taksering av skader. Det som Eika burde ha gjort eg: Å gi begge parter kontaktinformasjon til hvem som er saksbehandler, gi oss estimert tid på ferdigstillese av saken og innhente informasjon som er viktig for å belyse saken for begge parter.
De er ikke enkle å få i tale når en trenger det, trege og lite service instilte.
Eika forsikring er bra og er veldig fornøyd med dem. Jeg liker å prøve forskjellige forsikring.
Dårlig kundebehandling, de burde ta mere vare på den vanlige mann i gata.
Meget rigid og lite serviceinnstilt medarbeider i Fornebu sparebank. Her lytter man ikke til kunden.