Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig og treg kundeservice. Bruker lang tid på å behandle saker. Har hatt 2 saker til behandling på 2 år, og begge gangene har det vært mye problemer. Den første var på deres reiseforsikring pluss, hvor min mobil ble frastjålet på fly/flyplass. Endte med avslag da jeg ikke kunne bevise 100% sikkert på at dette faktisk var et tyveri. Hva skal man med en "ekstra god reiseforsikring" hvis det ikke dekker nettopp slike "uhell"? Den andre saken var angående min bilforsikring. Bilen min ble kjørt på i parkert tilstand, hvor skyldspørsmålet var uten tvil. Likevel tok det over ett år før det i det hele tatt kom en løsning på saken. Var mye problemer hele veien. Lite informasjon å få fra Eikas saksbehandlere. Fremstod som uvitende og arrogante. Når da motpartens forsikringsselskap stilte seg på bakbena i forhold til skadeomfanget, som det ikke burde være noe tvil om, gav de bare etter. Hadde vel forventet at Eika skulle kjempe for min sak i et ganske så innlysende skadeoppgjør. Men, nei. Måtte klage gjentatte ganger og brukte mye unødvendig tid. Har alle mine og min samboers forsikringer i Eika, og er glad for at det ikke har skjedd noe mer alvorlig enn disse to casene. Stoler ikke på dette forsikringsselskapet og vil bytte i nær fremtid.
Ikke bra reiseforsikring. Fikk IKKE dekket tyveri nr 2 i Aten juni 2016. Tyveri nr 1 ble imidlertid dekket.
Er genialt så lenge det er igjennom banken og betaler hver mnd så en slipper det store utlegget 1,2,3 eller 4 ganger i året
Er veldig fornøyd, får utsatt faktura hvis jeg må det og forsikring er til en pris som ikke er så ille for en som nesten ikke har penger.
Bra på pris, men som sagt umulig på kundeservice, om noe er gjort feil ved feks polisen må man ta kontakt med rådgiver noe som er en umulighets oppgave i seg selv. veldig mye surr ettersom at Eika er en alliance bank med alt for mange mellomledd. Om de hadde hatt bedre kundeservice hadde dette vært alle tidenes.