Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sagt opp Enter etter at jeg økte årlig kjørelengde etter 11 måneder. Da sendte de faktura med tilbakevirkende kraft for 12 måneder med den nye kjørelengden! Når man øker kjørelengden opprettes det ny avtale i andre selskaper jeg har brukt. Enter endrer derimot eksisterende avtale og etterfakturerer fra oppstart. Det aksepterer jeg ikke, og sa opp samme dag.
Her har Enter forsikring lovet meg 1 gratis måned, i stedet sender de faktura på nesten 4.000 kroner (2 måneders faktura), for både første og andre måned som står spesifikt i fakturaen. Kundeavdelingen svarer at jeg har fått en gratis måned men at det er for de to neste månedene, altså de motsier totalt det som står i faktura beskrivelse. Så enten er faktura feil eller så lyver de direkte til kunde. Mest sannsynlig er det bare svindel, har hatt dem før og de lovet full forsikring på alt. Var uheldig og fikk en nøkkel kjørt gjennom panser og siden på bilen av en 1d1ot. Dette ville ikke de dekke, de ville heller ikke dekke punktering på dekk eller ringe naf eller viking som de på den tiden hadde avtale med. Har totalt måtte gå ut med godt over 100.000 kroner grunnet disse problemene tidligere som de skriftlig sier de dekker men nekter å dekke. I tillegg tar de ekstremt godt betalt forholdsvis til at de ikke dekker noe av det de sier, dette er kanskje den dyreste forsikringen du kan ha på markedet. Ikke la prisene lure deg, for du betaler for luft og får ingen hjelp. De setter opp prisene etter 1 år og finner ingen informasjon om tidligere kundeforhold sier de, dermed gir de deg dårligere bonus etter å ha spart opp denne i over 7 år. DET ER EN SELVFØLGE AT DE SCORER DÅRLIGST PÅ BYTT.NO AV 20 ULIKE SELSKAP!
Får ikke noe fullstendig svar på mine spørsmål. Har forsøkt å få et bedre tilbud enn det jeg har i dag.
Som mange andre også nevner, økte de nå prisen etter ett år med 18%. Tok kontakt med dem og spurte hvorfor, og da sier dem pent at de sliter så mye om dagen med økt inflasjon at de desverre må øke prisene sine. Noe mer provoserende tror jeg ikke man kan høre fra et forsikringsselskap. Utenom det er de også et relativt dårlig selskap på kundebehandling (kan være direkte frekke) og oppgjør dersom det skjer noe.
Kan ikke advare nok mot Tryg og deres selskaper. Stay away! 🥶🥶🥶 Alt er «billig» og greit til du står der og trenger hjelp, da er hjelpen langt borte…
Gode på tilbakemelding, tydelige og ryddige forsikringspapirer som «mannen i gata» forstår
Prisøkning på 21 Prosent pr år gjør at jeg vil bytte selskap.