Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk veldig god hjelp da bilen ble fylt med vann pga. regnet veldig mye da bilen sto på jobb og jeg var ute å kjørte bussen, fikk leid bil med en gang.
Hei Paul, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk rask og god hjelp når uhellet var ute. Det er akkurat derfor vi er her, for å bistå våre kunder etter beste evne. Du som kunde er viktig for oss, og vi jobber for at du alltid er fornøyd og trygg med dine forsikringer hos oss. Mvh Enter forsikring
Litt dyr, men det e en brukbar forsikring, men sånn e det nu i alle forsikringene.
God oppfølging. Ikke noe tull. Hjelpsom uansett hva det har vært.
Hei Yasir. Takk for flott tilbakemelding. Vi jobber hver dag med å yte kvalitet ut mot våre kunder. Mvh Enter Forsikring
Fikk opprettet en avtale med Enter da jeg kjøpte ut bilen av Harald A. Møller. Meldte overgang til If med en gang, og fikk bekreftelse fra Enter. De gjorde deretter en feil, som gjorde at bilen ikke ble meldt ut. Fikk derfor en regning etter et halvår. Tok det opp med If, som fulgte opp dialogen med Enter. Bilen kunne jo ikke være forsikret på to plasser med en gang, så det endte med at jeg måtte betale en korrigert regning. Uryddighet, feil saksbehandling, elendig kundedialog. Styr unna.
Meget fornøyd med Enter, hurtig avgjørelser ved ev. henvendelser.
De hjalp meg på ingen måte da bilen min ble utsatt for hærverk, splitter ny audi som gikk rett til hel#%te. Måtte betale flere titusen for skadene. De hjalp meg heller ikke da jeg punkterte dekk, dekket heller ikke for at noen kunne komme å hente bilen og kjøre til verksted. Måtte kjøre med punktert dekk til verksted og betale regningen selv. Helt forferdelig, dette ble også anbefalt av en selger på VW i LILLESTRØM. ALDRI om jeg kjøper bil der igjen og enter kan virkelig glemme kunder i Norge. De burde bare legge ned.
Kun opptatt av å utbetale minst mulig. Overstyrer politiets konklusjon i etterforskning og lager sin egen som gavner selskapet best. Useriøs klagebehandling.
Hei Per A, Det var leit å høre. Vi arbeider hver dag med å møte kunden våres på best mulig måte. Om det skulle være vedrørende endring av forsikring eller ved et skade oppgjør. Vi ønsker mer enn gjerne og komme i kontakt med deg igjen. Slik at vi kan ta en ny gjennomgang. Mvh Enter Forsikring