Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har dessverre dårlig erfaringer med dette selskapet. ble ved en misforståelse meldt inn i forsikringen ved et bruktbilkjøp. viste seg at de var 3 ganger dyrere enn gjensidige, og helt bort i natta dårlig kundeservice.
Jeg fikk tilbud fra Enter om 75% bonus på min bil. Jeg ringte de å spurte om dette stemte, og de bekreftet det. Fikk nå en faktura hvor de ønsker tilbakebetalt mellomlegget på 75% til 40% fordi de mener det er hva jeg skal ha. Jeg ringer de opp og blir møtt av en mann med bergensdialekt. Han gikk rett i strupen på meg og spør om hvorfor jeg skal ha 75% bonus, istedenfor å forklare meg situasjonen. Han er oppriktig spydig og barnslig. Jeg ble selvsagt irritert også og svarte tilbake, men om det er slik de skal behandle kundene sine da avslutter jeg det med en gang.
Enkel nettportal. Raskt skadeoppgjør og god kundeservice
Syntes forsikringen lå i det høye leiet ift. hva jeg har betalt tidligere
Bilfirmaet tegnet forsikring uten min vitende og vilje. Som samlet kunde av Gjensidige gikk evt. oppgjør helt greit, samt en ordnet og samlet forsikring. Prosessen med forandring av bilforsikringen ble svært vanskelig og kostbar. Enter Forsikring ville ikke gi refusjon. Derved kontaktet jeg Forsikringsklagenemnda. Der fikk jeg medhold og det merkelige var at Gjensidige ble ilagt kostnadene! Derved var mine forsikringer tilbake i ''trygg havn''!
Ved innkjøp av ny bil så registrerte selgeren bilen hos Enter ved en feil. Jeg byttet til Gjensidige samme dag som jeg hentet bilen. Sa opp avtalen med Enter sa jeg brukte angreretten... Jeg regnet med alt var OK men Nei Enter hadde ikke kansellert min avtale Så avtalen hos Gjensidige ble kansellert pga at Enter ikke ordnet opp som de skulle. Dette oppdaget jeg når jeg sjekket opp hvorfor jeg hadde fått et krav fra Enter... Så ca1 mnd etter fikk jeg ordnet dette men får da selvfølgelig et krav på den tiden de har tvangsholdt meg som kunde... Så for all del LIGG UNNA dette selskapet
Økte prisen med 20% etter første år, noe som var veldig irriterende.