Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette selskapet er et svindleselskap som du må holde deg langt unna. De har inngått avtaler med useriøse bruktbil-forhandlere der selgeren tegner forsikring i kjøperens navn helt uvitende og informert. De fornyer forsikringen og tar den dyreste de har også uvitende uten noen form for samtykke og sender deg fakturaer i etterkant. De har ingen epost addresser. Når du ringer til kundeservicen kan du bli ventende 1 time mens du er først i køen. Og det kan vise seg at det er ingen kundebehandlere er på stedet (skjedde på en lørdag). Telefonsvareren sier at du er først i køen men det er ingen som tar telefonen. Har aldri sett maken til useriøs aktør. Sender deg sluttfaktura som man betaler, men likevel fortsetter man å få fakturaer.
Rimelig (VW forsikring) Raske svar og ryddig saksbehandling
Har dessverre dårlig erfaringer med dette selskapet. ble ved en misforståelse meldt inn i forsikringen ved et bruktbilkjøp. viste seg at de var 3 ganger dyrere enn gjensidige, og helt bort i natta dårlig kundeservice.
Jeg fikk tilbud fra Enter om 75% bonus på min bil. Jeg ringte de å spurte om dette stemte, og de bekreftet det. Fikk nå en faktura hvor de ønsker tilbakebetalt mellomlegget på 75% til 40% fordi de mener det er hva jeg skal ha. Jeg ringer de opp og blir møtt av en mann med bergensdialekt. Han gikk rett i strupen på meg og spør om hvorfor jeg skal ha 75% bonus, istedenfor å forklare meg situasjonen. Han er oppriktig spydig og barnslig. Jeg ble selvsagt irritert også og svarte tilbake, men om det er slik de skal behandle kundene sine da avslutter jeg det med en gang.
Enkel nettportal. Raskt skadeoppgjør og god kundeservice
Syntes forsikringen lå i det høye leiet ift. hva jeg har betalt tidligere
Bilfirmaet tegnet forsikring uten min vitende og vilje. Som samlet kunde av Gjensidige gikk evt. oppgjør helt greit, samt en ordnet og samlet forsikring. Prosessen med forandring av bilforsikringen ble svært vanskelig og kostbar. Enter Forsikring ville ikke gi refusjon. Derved kontaktet jeg Forsikringsklagenemnda. Der fikk jeg medhold og det merkelige var at Gjensidige ble ilagt kostnadene! Derved var mine forsikringer tilbake i ''trygg havn''!