Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skrev inn kva som hadde skjedd og kva problemet var. Fikk tilbakemelding en liten time senere om at saken var godkjent og korleis eg skulle gå fram. Hadde nokre spm som eg fekk raske svar på.
Positiv opplevelse hele veien. Veldig fornøyd. Fortsetter hos Fremtind.
Her er det ingen form for løsningsorientering eller forslag for løsning ovenfor kunde. Sørvis er en stor mangelvare hær. Nå viser det seg at det huset jeg nå har bodd i 10 måneder har avvik i forhold til takstrapporten som.
De forsøker å lure meg, skylder på kollegaer, gir meg masse oppdrag forså sjekke ut ting som de ikke trenger. Kjeltringer…..
Utrolig dårlig og treg kundebehandling. Saksbehandlerne svarer kun etter lang tid og mange purringer.
Skjemaene er logisk oppbygd og gjør det enkelt å legge inn skademelding. Grei plass dersom en ønsker å komme med utfyllende kommentarer Raskt oppgjør.
Synes Fremtind gav meg god forklaring ved innsendelse av skademelding. Førstegangsbruker på digital måte. Lett og forståelig fremgangsmåte. Hurtig tilbakemelding. Alt i alt, kjempegod service👍
Bra! Rask og enkel registrering på nett. Svar og utbetaling 5 min etter registrert skade.
Meget bra Forsikring Bra lett å behandle lett å fikse
Har meldt inn sak for innbo og reiseforsikring og det gikk smertefritt. Står godt forklart fremgangsmåte på nettsiden deres. Alt var løst innen et par dager, positiv opplevelse.
Har hatt få skader opp gjennom årene, men dessverre har det blitt noen i det siste. Når det er sakt så har jeg fått god hjelp og erstattet skadene som har oppstått. Og da er jeg fornøyd.
Fikk avkorting på forsikring grunnet grov uaktsomhet som jeg er uenig i. Klaget til de instanser som jeg fikk oppgitt. Førte ikke frem. Har forstått at det er bransjens egne folk som behandler klagene og således ikke nøytrale. Har også en oppfatning om at Fremtind avventet konklusjon fra hovedforsikringen min før de selv gjorde sin konklusjon. Takstmann som var på åstedet var helt topp. Dyktig og lett å samarbeide med og enighet ble lett oppnådd. Oppgjør (utbetaling) gikk også fort og greit
Fungerte veldig enkelt og greit og helt digitalt med autodiesel svar - umiddelbar tilbakemelding !
Rask tilbakemelding, grei melding om skade på nett. Har god erfaring med saksbehandling. Utbetaling var på konto etter kort tid.
Fremtind er helt ok, di er helt ok på oppgjør, det kan variere veldig på saksbehandlingtid, men di er som regel alltid hyggelig di fleste, di kan være veldig vanskelig å komme i kontakt med å det trekker voldsomt ned! Å unntak på visse ting som gjør forsikringene til tider helt idiotisk å ha her.. menmen.. LO gjør det greit å være her med tanke på pris…
Hadde en skade der jeg var usikker hva forsikringen dekket. Fikk hjelp av en hyggelig og empatisk kundebehandler. Sakens økonomiske side ble raskt behandlet og løst.