Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandler anbefaler å velge gavekort i spesielle butikkker. I mitt tilfelle Elkjøp som kjent er motstander av at ansatte skal ha tariffavtale. Vi har forsikring gjennom LO favør og opplever altså dette!
Kjempe greit å raskt oppgjør.Saksbehandler hadde veldig god skjønn og forståelse,av mitt uhell.
Fikk god hjelp . Og ble forklart på en forståelig måte .
Når man «kommer i skade for» å bruke banker (les Fremtind) som forsikringsselskap - så fortjener man kanskje ikke bedre. Banker bør drive bankvirksomhet og la forsikringsselskap drive med det de kan - forsikring Jeg skjemmes av å være kunde - men må si opp LO-medlemskapet hvis jeg vil unngå forsikringen på innbo/løsøre - og flytte fra et sameie som bruker Fremtind som huseierselskap. Ingen av delene er aktuelle akkurat i øyeblikket - men jeg skjemmes av kundeforholdet
Fremtind bare forsøker å trekke fra erstatningen. De estimere alt slik de ønsker!
Fremtid benytter skjulte egenandeler ved å tvinge kunden til å benytte gavekort hos avtaleleverandører de selv har fått rabatter hos. Dersom oppgjøret tas ut i penger trekkes en utvidet egenandel tilsvarende rabatten Fremtind fikk hos sin avtaleleverandør på aktuelle vare.
Det gikk ikke mange dagene fra jeg kontaktet Fremtind til pengene var utbetalt. Jeg er meget fornøyd med Fremtind Forsikring.
Jeg opplever fremtind forsikring som et imøtekommende selskap som behandler skade sakene raskt og rettferdig, og begrunner godt hvorfor man ikke får dekket skade.
Enkelt å kontakte, hurtig og ryddig kontakt. De forklarte enkelt prosedyren for hvordan gå fram
Vi har hatt 2 skadetilfeller på grunn av lyn og tordenvær i juli. I begge innmeldte skader har saksbehandlingen vært imponerende rask og løst meget bra
Lurt og lese vilkårene på båtforsikringen, da dere kan få en stor overraskelse når skaden skal gjøres opp.
Fra jeg meldte saken tok det et døgn til den var ferdig behandlet og utbetaling skjedd påfølgende dag. Utrolig bra😃
Fikk igjen det som er Fremtind sine regler. Men fikk ikke igjen det som mobilen opprinnelig kostet for 4 mnd.siden, den hadde falt i pris og fikk derfor den nye prisen.
Di har brukt lang tid på ein skade etter utforkjøring frå mai til september Di klager på at saksbehandler har hatt ferie å div og har aldri bitt ringt opp Har byttet forsikring etter dette
Behandle alle sakene når dere får de inn og bruk reelle priser ved tilbakebetaling
Dette er det dårligste forsikringsselskapet jeg noen gang har hatt. De yter dårlig service og er umulige å nå på telefon. De har så mange vilkår i sine forsikringer at du ender opp med lite eller ingen erstatning. Alle bør lese grundig vilkårene i sine forsikringer. Etter over 20 år som fornøyd kunde i DNB bytter jeg nå over til et annet forsikringsselskap.