Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk igjen det som er Fremtind sine regler. Men fikk ikke igjen det som mobilen opprinnelig kostet for 4 mnd.siden, den hadde falt i pris og fikk derfor den nye prisen.
Di har brukt lang tid på ein skade etter utforkjøring frå mai til september Di klager på at saksbehandler har hatt ferie å div og har aldri bitt ringt opp Har byttet forsikring etter dette
Behandle alle sakene når dere får de inn og bruk reelle priser ved tilbakebetaling
Dette er det dårligste forsikringsselskapet jeg noen gang har hatt. De yter dårlig service og er umulige å nå på telefon. De har så mange vilkår i sine forsikringer at du ender opp med lite eller ingen erstatning. Alle bør lese grundig vilkårene i sine forsikringer. Etter over 20 år som fornøyd kunde i DNB bytter jeg nå over til et annet forsikringsselskap.
Rask behandling, men erstatningen dekker jo ikke halvparten av varene…
Uklare behandlinger der tillit ikke er tilstede og en utstrakt dårlig kundebehandling i en svært krevende situasjon der FT stiller urimelige krav og opptrer kundefiendtlig.
Jeg blir bestandig behandlet bra, men synes at veldig mye er blitt digitalt. Har opp daget at det går an å chatte og det hjelper. Da kan man få en telefon også. Jeg som er gammel savner personlig kontakt.