Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Knust skjermen på mobilen 2 ganger på 1 mnd. Er så utrolig enkelt å melde inn på nettet.
Kjempefint betjening med god kunnskap.De prøver den beste for å løse saken og få kunder fornøyd.
Hjelper lite å få en ny tlf når vi allerede har kjøpt en, hvem går 1-2 uker uten tlf i dag? Vanskelig å få solgt videre…
Ting ordner seg selv. Har benyttet dyreforsikring. Dyrlegen sendte inn alle papir. Så gikk resten av seg selv.
Det er helt greit, til tider litt lang behandlingstid, og diverse andre ting Så er sånn greit fornøgd
Jeg hadde forsikret en verdigjenstand gjennom mange år. Da jeg skulle utløse forsikringssum, viste det seg at jeg ikke får igjen det gjenstanden koster idag men en bagatellsum grunnet "aldersfradrag". Total meningsløs forsikring hvor jeg har betalt mangedoblet premie ift forsikringssum. Forsikringen har altså ingen verdi. Dette burde vært gjort klart ved avtaleinngåelse.
Oppgjøret kom kjapt og enkelt at dyrlegen kunne sende rett til skadeforsikringen .
Fikk god og rask hjelp til å dekke for skadet mobil. Dette er bra!
Lett å få kontakt når vi meldte inn skaden, og rask oppfølging av Fremtind Forsikring.
Veldig bra forsikringsselskapet ryddig og flinke til oppfølging av saker. Kunne vært bedere det var kun en sak som. Ble avsluttet ut at jeg fikk noe informasjon, så litt mere info til kunden. Ellers veldig fornøyd med forsikringsselskapet
Stilte opp og var veldig opplysende. Jeg fikk forsikringskunder fem minutter etter samtale på telefon med kundebehandler. Dette var en god opplevelse.
Jeg fikk hjelp av behandlings forsikringen slik at jeg kunne komme raskere tilbake i jobb, ved å benytte meg av Aleris sykehus og en operasjon der
Man blir tatt på alvor, de har virkelig go tid til deg. Og du får altid den hjelpen du trenger
Hyggelige folk, løsningsorienterte, jeg som forsikringstaker føler å bli hørt
Det beste forsikringsselskapet. Der jeg som kunde blir behandlet som det. Raskt og greit oppgjør.
Det heter at ærlighet varer lengst og jeg vil selvsagt anbefale alle å følge dette rådet. Når det gjelder forsikring derimot så finnes det så mange regler og i mitt tilfelle så gjorde saksbehandler det hun kan best gjennom flere mailer, å finne grunner til hvorfor min innbo forsikring ikke kan dekke tapet av mine briller. Hadde de blitt mistet i bakken eller revet av meg av en tyv, så er det ok. Men ikke når du ikke ser tyveriet i rommet du gikk ut av ( på jobb ) Skuffende av de som hevder de har landets beste innboforsikring