Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å få kontakt når vi meldte inn skaden, og rask oppfølging av Fremtind Forsikring.
Veldig bra forsikringsselskapet ryddig og flinke til oppfølging av saker. Kunne vært bedere det var kun en sak som. Ble avsluttet ut at jeg fikk noe informasjon, så litt mere info til kunden. Ellers veldig fornøyd med forsikringsselskapet
Stilte opp og var veldig opplysende. Jeg fikk forsikringskunder fem minutter etter samtale på telefon med kundebehandler. Dette var en god opplevelse.
Jeg fikk hjelp av behandlings forsikringen slik at jeg kunne komme raskere tilbake i jobb, ved å benytte meg av Aleris sykehus og en operasjon der
Man blir tatt på alvor, de har virkelig go tid til deg. Og du får altid den hjelpen du trenger
Hyggelige folk, løsningsorienterte, jeg som forsikringstaker føler å bli hørt
Det beste forsikringsselskapet. Der jeg som kunde blir behandlet som det. Raskt og greit oppgjør.
Det heter at ærlighet varer lengst og jeg vil selvsagt anbefale alle å følge dette rådet. Når det gjelder forsikring derimot så finnes det så mange regler og i mitt tilfelle så gjorde saksbehandler det hun kan best gjennom flere mailer, å finne grunner til hvorfor min innbo forsikring ikke kan dekke tapet av mine briller. Hadde de blitt mistet i bakken eller revet av meg av en tyv, så er det ok. Men ikke når du ikke ser tyveriet i rommet du gikk ut av ( på jobb ) Skuffende av de som hevder de har landets beste innboforsikring
Vi fikk all den hjelpen vi trengte etter raset på Gjerdrum
Kjempe flinke og lette å ha med å gjøre i enkelte saker. Når det gjelder husdyr forsikringen er de vanskeligere å jobbe med.
Positiv opplevelse, lettvint og greit. Kort behandlingstid av min sak.
I min sak påstår en takstmann ( som for øvrig er en utskremt medarbeider i Fremtind forsikring) at skaden på min snøscooter må være skjedd hos tidligere eier. Noe han bare mener å tror uten å ha noen form for bevis. Dermed gjelder ikke min forsikring. Vil ikke anbefale Fremtind til noen. Heller stikk motsatt.
Service i høyeste grad og svært fornøyd møte med en hyggelig takstmann som fulgte opp med gode tilbakemeldinger
Rimelige priser sammenlignet med konkurrenter, og alle krav som ble åpnet var glatte hele veien
Veldig rask behandling av saken, tok bare fem dager fra tyveriet ble oppdaget til pengene var på konto. Veldig bra levert!
Har kun denne ene digitale opplevelsen med Fremtind Forsikring, og den var helt utmerket