Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelige folk, løsningsorienterte, jeg som forsikringstaker føler å bli hørt
Det beste forsikringsselskapet. Der jeg som kunde blir behandlet som det. Raskt og greit oppgjør.
Det heter at ærlighet varer lengst og jeg vil selvsagt anbefale alle å følge dette rådet. Når det gjelder forsikring derimot så finnes det så mange regler og i mitt tilfelle så gjorde saksbehandler det hun kan best gjennom flere mailer, å finne grunner til hvorfor min innbo forsikring ikke kan dekke tapet av mine briller. Hadde de blitt mistet i bakken eller revet av meg av en tyv, så er det ok. Men ikke når du ikke ser tyveriet i rommet du gikk ut av ( på jobb ) Skuffende av de som hevder de har landets beste innboforsikring
Vi fikk all den hjelpen vi trengte etter raset på Gjerdrum
Kjempe flinke og lette å ha med å gjøre i enkelte saker. Når det gjelder husdyr forsikringen er de vanskeligere å jobbe med.
Positiv opplevelse, lettvint og greit. Kort behandlingstid av min sak.
I min sak påstår en takstmann ( som for øvrig er en utskremt medarbeider i Fremtind forsikring) at skaden på min snøscooter må være skjedd hos tidligere eier. Noe han bare mener å tror uten å ha noen form for bevis. Dermed gjelder ikke min forsikring. Vil ikke anbefale Fremtind til noen. Heller stikk motsatt.