Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvorfor betaler en på dyre forsikringer? De få gangene en trenger hjelp, så et jo egendelen så høy at der er jo ingen hjelp å få. Forblir kunde kun pga LO medlemskap.
Det gikk veldig raskt fra jeg meldte skade til jeg kunne sende inn tlf.det tokk 7 dager med sending før jeg hadde tlf tilbake. Jeg er superfornøyd.
Jeg kontaktet forsikringsselskapet med en gang jeg forsto at vannet på hytta hadde frosset og oppdaterte dem etter hvert som saken utviklet seg meds rørleggertilsyn og reparasjoner. Jeg synes at forsikringsselskapet behandlet min sak på en ryddig og saklig måte.
Dette er bare å anbefale til andre sikker mange som
Informativ behandling av saksbehandler. Gode forklaringar på korleis sak ville verta handsama. Kjapt oppgjer.
Ved ulykke på min bil, ringte jeg forsikringsselskapet for hjelp. Fikk raskt hjelp og forklaring. De opprettet sak med en gang og hjalp meg til å få veihjelp innen en halv time. Meget bra og rask hjelp videre i saken.
Anbefaler alle denne gode forsikringen. Rask behandling.
Gir trygghet og tillit. God kundebehandling, høflige og kunnskapsrike kundebehandlere. Svarer raskt på telefonen, ble satt direkte over til spesialisten på området. Fikk raskt svar på alle spørsmål. Fikk god hjelp, hyggelige mennesker.
Kjapp hjelp og hyggelig tone. Tok litt tid før vi fikk forsikringspengene, men ellers gikkk alt greit.
Rask og effektiv behandling. Meldte inn digitalt, tilbakemelding på E-post etter 4-5 dager. raskt oppgjør.
Alt foregår via nett. Fikk hjelp i SR-bank med det. Greiere å få snakke med en saksbehandler personlig.
Dette er mitt første møte med dere. Det legges en veldig god opplevelse.
Avbest. reise grunnet dødsfall. Kjapt oppgjør med kondolanse
Rask og positivt oppgjør når uhellet først var ute.
Rask oppgjør Lett og ha med å gjøre Anbefaler selskapet til andre
Jeg møter bare hyggelige tilbakemeldinger hver gang jeg kontakter dere👍