Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med at det ikkje var mykje spørsmål, og at det ordna seg fort når stk var besvart.
Jeg er godt fornøyd som kunde av Fremtind Forsikring, og anbefaler andre til å bli kunde av dette forsikringselskapet.
Ved skade på mobilskjerm brukte verkstedet neste 14 dager og Fremtind kunne ikke gjøre noe med dette selv om de hadde avtale med verkstedet. Elendig kundeoppfølging.
Har fått påført skade på bilen min to ganger. Ikke skyld i skadene selv. Har hatt telefonkontakt, og pr sms. Begge gangene har jeg fått den informasjonen jeg trenger fra selskapet. Fått tilsendt opplysninger som verkstedet trenger for å utbedre skade. Informasjon om krav til leiebil, og evnt. kostnader. Alt har blitt ordnet uten at jeg trenger gjøre annet enn å vise bilen og levere den for reparasjon. Veldig fornøyd!
Jeg har intet å utsette på forsikring fra fremtind, jeg har ikke hatt noen uhell enda, bank i bordet.
Vår erfaring med Fremtind Forsikring er den aller beste. Det beste forsikringsselskap er vår erfaring.
Dårlig oppfølging og kundebehandling. Forskjellsbehandling av saker grunnet summer på reise.
Jeg fikk det jeg oppfattet var ett automatisk svar om min forsikring. Sendte så en mail med mitt skade nr og ikke hørt noe siden. Og så dukker ett spørreskjema opp. Forløpig sitter jeg igjen med følelsen "hva trenger jeg forsikring til?" Da egenandelen er større enn det jeg får igjen siden jeg var flink og dro ut av stikk kontakt før lynet slo ned.. Bortsett fra fryser og kjøleskap.. som jeg ikke kunne ta ut ettersom jeg skulle på ferie...
Er stort sett fornøyd med min avtale, stort sett ryddig og ordentlig.
De er ikke der for deg når du trenger dem, og de lyver og holder ikke det de lover når det gjelder. Styr unna!
Ved forespørsel om hjelp av fagpersonell var det i første omgang negativ tilbakemelding og total avvisning og forståelse for at egne vurderinger var ikke faglig tilstrekkelig for vurdering av skade. Andre gangs henvendelse var det mere imøtekommelse og forståelse for problematikken.
God kundeopplevelse. Overraskende rask tilbakemelding og utbetaling.
Godt fornøyd. Har ingenting å utsette på den behandlingen jeg fikk. Det gikk fort og greit.
Ukomplisert saksbehandling ved skade. God pris på forsikringen. Har tillit til sine kunder.
Er veldig fornøyd med servicen ang dette. Både pr. telefon fra kundesenteret og rask saksbehandling ang skaden.
Norges beste innboforsikring!!! Greit og enkelt, trekkes direkte i sammen med fagforenings kontigent hver måned.