Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er fornøyd med behandlingen jeg fikk i denne saken!
Jeg fikk ikke hjelp. Ville ikke sende takstmann og ikke skadedyrkontroll. Ps: Jeg har toppsikring inkl alt
Jeg er svært fornøyd. Håper det skal være enda bedre i framtiden.
En super service å meget rask behandlingstid noe som har stor betydning vertfall for meg å regner med at de fleste er ute etter god service å rask behandlingstid så jeg anbefaler fremtid forsikring på de sterkeste.
Hei, jeg er imponert over rask saksgang og info underveis. Mvh Bente R. 👍🏼🙂
Som beskrevet ovenfor så lurer jeg på hvem er det som spør?? Når det gjelder DNB så har jeg faktisk vert kunde der siden jeg var 16 år og når er jeg 74. Sparebank 1 hadde jeg i en periode som forsikrings fira i noen år men de kutta jeg ut for de var altfor dyre så nå her jeg de fleste i DNB med unntak av kona som har rota seg opp i lo-favør. for mange mange år siden. Jeg skal døpe om LO favør til Selskapet som ikke hjelper deg (SSIHD)
Helt utmerket kundebehandling, rask saksbehandling.
Flinke kundebehandlere.. Virker som et veldig ryddig og strukturert selskap, så tommel opp ifra meg.
Rask og enkelt, tok i overkant av en uke fra jeg sendte inn den ødelagte og mottok ny. Fint at man kan følge status på saken via link. Godt fornøyd.
Pris er ok. Har i grunn brukt forsikringen lite. Kun noen små uhell med bil. Har ingen negative erfaringer. Reiseforsikring brukt 1 gang, og greit oppgjør.
Må fremheve god kundebehandling. Lett tilgjengelig på telefon, sjelden telefonkø.
Svært treg behandling, ingen informasjon annet en fra Infocare om at de har ferdigbehandlet saken. Hva som skjer videre og hvor telefonen befinner seg nå var det ingen informasjon om.
Har bare positive saker å komme med. Hurtigere tilbakemeldinger men jeg ser at korona tiden kan være årsaken på at det tok tiden fra mars til juli for avgjørelsen. Ellers gode erfaringer.
Ok og ryddig. Grei oppfølging med varsling på sms når det var fremgang i saken.
- Jeg leverte skade på «reiseforsikringen». Saken ble avvist og begrunnet med at «innboforsikring» ikke dekker tap. - Det kan med fordel bli lettere å få opp en oversikt av alle aktive forsikringer. Ellers er det vel greit nok.
Gikk ganske greit, Måtte ta kontakt når det var gått en del dager over antatt tid.