Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyr forsikring, dyr egenandel på hund og katt, lang behandlingstid og surr med autotrekk og info ang dette.
Raskt oppgjør å meget god behandling. Kan anbefales!
All saksgang på nett. Veldig enkelt og tidsbesparende..
Utmattende og lang prosess, hvor saken har stått på stedet hvil i 4 måneder.
Bara positiv behandling.. Ingenting å bemerke ellers.
Får ikke svar eller penger tilbake etter snart 5 mnd! Det ble lovet at vi skulle få tilbake penger for å måtte dra hjem fortest mulig fra ferie pga korona. Det kostet oss 60.000kr! Enda ikke fått tilbake pengene. Jeg har Topp reiseforsikring hos dere og trodde aldri det skulle bli ett problem ut ifra hva dere og banken sa/skrev. Mener dette er en sak som burde prioriteres høyt da 60.000kr ikke er småbeløp for oss.
Jeg opplevde at min skademelding ble behandlet samme dag som den ble sendt inn til selskapet. God informasjon ble gitt om saken.
Saken var behandlet på 10 minutter. Penga på konto etter under 24 timer! Bare positivt.
Styr unna selgere fra Fremtind, vi ble grundig lurt til å bytte fra en bra hundeforsikring i Tryg til en forsikring som ikke dekket det vi trengte. Klage ble ikke imøtekommet, fordi vi manglet bevis. Beviset sier seg selv, ingen bytter til en dårligere forsikring med vitende og vilje. Fremtind bryr seg kun om salg, de lyver og holder tilbake informasjon for å få salg! STYR UNNA!
Grei. Har rabattavtale med LO uten at merker det nevneverdig.
Lover mer en det de kan holde. Bortkastet tid og penger å ha topp bilforsikring hos fremtind, da de ikke dekker motor relaterte skader.
Vi og vår hyttenabo opplevde grovt innbrudd. Begge var forsikret i samme selskap. Vi fikk avslag på erstatning, hyttenabo fikk dekket. Dokumentasjon som gjelder for andre, ble ikke akseptert i vårt tilfelle. Fremvist bankkvittering ble beskrevet som udokumentert, bildebevis ble underkjent. Innleid konsulent med nystartet firma, forhåndsdømte oss. Uansett hva vi sa, og hva vi gjorde for å dokumentere vårt tap, ble det underkjent. Nyprisverdi skulle ikke gjelde i vår sak, selv om vi hadde skriftlig melding fra selskapet om at vi skulle oppgi nypris på tap. Vi har heldigvis økonomi til å kjøpe tilbake det vi har mistet. Advarer andre mot å være ukritisk til Fremtind forsikring. Mvh. Merete
Fikk skadet min iPad som jeg bruker i jobb. Meldte skaden på nett. Dagen etter var pengene på konto👍
Det var ikke mulig å ta kontakt med forsikringsselskapet verken på telefon eller mail. Fikk hele tiden beskjed om at det ville ta lang tid, og det tok alt for lang tid.
Jeg fikk rask og god behandling når jeg ringte inn skaden. Meget hyggelig og serviceminded saksbehandling. Fikk også rask respons når jeg hadde spørsmål underveis
Jeg fikk mye hjelp av en koselige mann. Så jeg har bare goe ting å si om hjelpen jeg fikk