Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling og rask utbetaling, ingen problemer.
Alt gikk på greit med denne feilen på vannledningen. Tydelig og rask info fra selskapet.
Alltid forståelse og rask behandling av saker😀 Dyktige kundebehandlere
Liten smidighet ifb med reiseoppgjør, Covid-19 var en spesiell situasjon som kunne fortjent å bli behandlet med litt mere skjønn fra deres side. Forsikringspapirene er på 35 sider og jeg må innrømme at når jeg har en Plus reiseforsikring så forventer jeg at den er av de beste, og leser ikke 35 sider med både stor og små skrift.
Enkelt og greit👍👍 Telefon sak så det gikk veldig greit, alt tatt i nettleser
Mangelfull og til dels misvisende informasjon underveis ved behandlingen av forsikringssaken.
Greit oppgjør i forbindelse med reise, tok selvfølgelig tid, med dette skyldes korona, veldig fornøyd når alt kom på plass. Har ikke noe negativt å komme med, ble oppdatert på melding hele tiden.
Kjappe tilbakemeldinger Kjappe oppgjør Enkelt å holde kontakt Enkelt å melde skade Både innbo og reiseforsikring er veldig gode
Jeg er veldig fornøyd med den måten de behandlet saken min.
Hvis Fremtid forsetter å ha konkurransedyktige priser, ser jeg ingen grunn til å bytte selskap.
Enkelt å melde skade, kjappe svar av kundebehandling på nettet og telefon. Hurtig avklaring av erstatning og alternativ. Meget bra.
Får presise svar, selv om jeg må sende kravet med dokumentasjon får jeg bekreftelse pr.telefonsamtale.
Som kunde i sparebank 1 og LO favør kunde er det ikke mange som kan måle seg med Fremtind. Lett tilgjengelig via nettbank og tlf.
Rask behandling grei pris kjekt å ha oversikt via nettbank.
Generelt godt fornøyd, men stiller spørsmål ved betingelsene til forsikringen av lystbåt, der den ikke dekker skade havari på maskineri som er mer enn 10 år, selv om det kan vises til plettfritt vedlikehold.
De viser svært lite skjønn i forhold til saken vi meldte inn. At de ikke kan gå utenom reglene i denne sakene skjønner jeg ikke, de velger heller å miste oss som kunder.