Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God og hurtig respons. God og hurtig saksbehandling.
Når du først er utsatt for et uhell er det lett å oversiktlig å få hjelp via skademeldingsskjemaet som er på din forsikringsside.
God service på telefonkontakt. Tillitsfull kontakt og effektiv i behandling. Flott at saksbehandler behandlet saken pr tlf da jeg ringte for å etterlyse dokumentasjonen som ble sendt. I mitt tilfelle gikk postgangen litt tregt.
Har hittil hatt bare gode opplevelser med Fremtind. Kan trygt anbefale Fremtind.
Grøss styr unna. For et ekstremt dyrt, og ikke minst tregt forsikringsselskap, nesten 4 mnd på å behandle en avbestilling (corona relatert) måtte ringe og purre. da "skjønte de ikke hva som hadde skjedd" akkurat som om jeg ble sjokkert da. Kjempe dyre forsikringer, er 28 år kjørt skadefritt i 10 år. Og når jeg forhørte meg med if så sparte jeg nærmere 8000kr i året på bil, person, motorsykkel og reise. dårlig!!! - tlf køene dems er helt ubrukelig lange. Og når du endelig kommer igjennom så legger de på. (skjedde to ganger) dobbel fakturerer for gml forsikringer jeg har kansellert og generelt sett et j*vli surrete kompani.
Veldig fornøyd med tidligere forhold - ikke fornøyd med avbestilling av flyreise under corona.
Kanskje skyldes det Corona, men DNB Forsikring er mange hakk bedre enn slik Fremtid Forsikring fremstår nå.
Treg saksgang. Sak sendt inn i slutten av april, fortsatt ikke fått avklaring.
Dårligste forsikringselskapet jeg har vært borti. Tar evigheter og få svar på skadesak. Styr unna.
Dårlig service og ingen hjelp å få. Fikk ingen erstatning på innboforsikringen.
Jeg kom med en forespørsel om jeg kunne få dekket beløpet jeg hadde betalt inn. Måtte avbestille sommerhuset jeg hadde bestilt pga Coronaen. Dagen etter kom melding om at beløpet ble utbetalt innen noen dager og dagen etter var pengene på konto. Helt suverent.
Rask overføring av penger på konto. For å "kikke" på noe, tok det litt tid å bli oppringt igjen.
Kan anbefales, veldig god hjelp de gangene jeg har hatt behov. Rask og god service, sakene har vært behandlet veldig tilfredsstillende. Kanskje ikke billigst, men best når du trenger de.
Lett å melde skade. Rask utbetaling. God informasjon.
Innmelding av knust mobilskjerm gikk fort å registrere. Fikk tilbakemelding med en gang og pengene var på konto i løpet av et par dager. Kjempefornøyd med rask behandlingstid.