Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For meg, fremtid utfører rask og fin behandling av mine behov.👍😀
Ingen svar, lagt ventekø på tlf, saken er ferdig men ingen penger på konto!
Ren og rydding og ikke minst forsvarlig behandling av sakene. God kommunikasjon med kundebehandler underveis i behandlingen av saken.
Sluttresultatet vart bra, men tok litt lang tid før ein kunne ta etasjen som var skada i bruk.
Lettvint å sende inn saken. Fylte ut et ferdig skjema, kunne scrolle ned for valg, noe som gjør det lett. Dette kan gjøres hele døgnet. Etter få dager kom pengene på konto. Super fornøyd.
Ingen har tilbudt oss råteforsikring, Når vi har tegnet fullverdiforsikring burde alt vært med. Det er når vi trenger forsikringen vi ser hva den er verd.
Raskt oppgjør, og hjelp på telefon når det trengs.
Kjapp service og god informasjon underveis i prosessen.
Har hatt behov for å benytte forsikringen 2 ganger. Begge gangene har jeg fått god hjelp. 1 sak meldt per telefon og en per deres elektroniske innmelding. Begge fungerte godt, men personlig likte jeg den "menneskelige" varianten best.
De var raske til å respondere og jeg ble tatt på alvor med en gang. De fulgte opp under hele saksgangen til resultatet forelå. Vennlige, raske, effektive og behjelpelige. Ikke minst forståelsefull.
Veldig bra kundeservice. Anbefales på det sterkeste.
Fikk et ferdigfabrikert svar på min klage. Det var ikke tatt noe hensyn eller vurderinger av de forskjellige punktene i klagen. Har i ettertid sendt flere spørsmål som jeg ikke har fått svar på.
Møtt på en saklig og hyggelig måte. Kort behandlingstid, ingen vansker underveis.
Imponerende bra, til tross for hektisk tid. God oppfølging underveis også.
Jeg hadde ingen problemer med regulering av skaden og fra åpne en skade til takstmannen er på stedet gikk omtrent 5-6 arbeidsdager. Det er veldig bra. Jeg hadde bare litt trouble med å åpne en skade per nett i steden til å ringe.
Ingenting bra å si om dåkker, dåkker e værre enn tide forsikring så dåkker har mye dåkker må jøre for å bli bra. Føle mæ lurt av dåkker, betale høye summer og når man trenger forsikringa så får man avslag... Næi lægg ned hele sælskspet