Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig rask og god service. Hyggelig også på telefon når jeg måtte ringe.
Rask behandling. Jeg føler meg at forsikringen har med følelse med folk som har fått skader! Forsikringen prøver å finne den beste løsning for sine kunder. Jeg setter høy pris på det!
Har vært kunde i 10 år Lo kunde som skulle ha den beste forsikringen som var. Vi ville forandre litt på huset å i den forbindelse fant tømmer firma ut at bærebjelkene var spist opp av dyr, han oppfordret oss til å ta kontakt med forsikringsselskapet vi har. der står det at vi er forsikret for skader fra disse dyrene. Men Fremtind mener noe annet. Vi er derimot ikke ferdig med det, det neste fra vår side blir å ta saken videre.
Svært bra erfaring fra før, nå under denne krisen har det ikke fungert bra nok, og det er jo naturlig.
Kunde siden tidlig syttitall (ca. 1971?!) Stort sett fornøyd, men avhengig av lokal kontakt som har forståelse for oppfølging kundeforhold🚘😊👍
Aldri hatt noen vesentlige problemer med saker i Fremtind.
De gangene vi har måtte benyttet oss av Fremtind Forsikringen, har det aldri vært noe problem med behandlinger eller skadeoppgjør.
Forsikringsvilkårene er greie nok, men når du har vore kunde i mange år, så hadde det vore greit å bli oppdatert på endringer i forsikringene. Samt ta en oppsummering på om all dekning er ok i forhold til kunden sin situasjon. Men nå er det vel opp til kunden å ta alle initiativ...
Enkel melding av skade. Greit oppgjør. Kan gjerne anbefale Fremtind for andre.
Aldri hatt noen problemer med forsikringsselskap og sakene går fort igjennom.
Egenandelen på småbeløp er for høy. Det lønner seg ikke å bruke forsikringen på sånne ting.
Her får du nedsatt bonus ved viltpåkjørsel, selv om de sier og sender SMS om at man ikke mister bonus. Prøver man å komme i kontakt, så skjønner man fort ting bare blir j#%li vanskelig. Jeg skal finne noe annet.
Rask og effektiv behandlingstid. Superfornøyd førstegangskunde!!
Opplever det som useriøst når et forsikringsselskap dobler pris uten å ta kontakt med kunden. Hadde god pris på forsikringen før fornyelse.
Lang behandlingstid, kynisk prising av forsikringer, enorme overskudd som tyder på at de kunne vært billigere. Jeg kommer til å skifte, hvis sakene jeg har meldt inn noensinne får en avslutning.
Har til nå ingenting å utsette på Fremtind. Har alltid vært fornøyd og håper inntrykket vil vedvare.