Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bobil og lurte på om topp forsikringen dekket fukt som kom utenfra og om de dekket kondens i sidevinduene, og der fikk jeg at de ikke gjord. Hørt at andre forsikingsselskap skal gjøre dette, har ikke fått sjekket dette enda.
Min familie befant seg i USA da Covid-19 utbruddet eskalerte og returflygningene våre ble kansellert. Forsikringsselskapet ga gode råd og veiledning for hvordan vi skulle på best mulig måte komme oss hjem til Norge. Oppgjør i ettertid tok naturlig nok litt tid ettersom det var stort press på forsikringsselskapet. Likevel fikk vi påminnelser under veis at saken ikke var glemt og at den ble behandlet så raskt som det lot seg gjøre. Forsikring dekket alle ekstrakostnader vi hadde med å komme oss hjem, samt tapte feriedager. Saksbehandler tok kontakt i forbindelse med behandling av saken, og to dager etterpå var oppgjør på min konto. Flott levert !!
Forhøyet/lagt på egenandel, Svært dårlig kundebehandling, jeg har vært kunde der i 26 år.
God kundeservice, setter seg raskt inn i saken/problemet.
Veldig enkel og forståelig når man skal melde en skade. Lett skjema.
Har ikke kjennskap til fremtind Forsikring, er fornøyd med hjelp jeg fikk.
Elendig saksbehandler. Ikke imøtekommende i det hele tatt.
Er veldig fornøyd med hele forløpet. Har ingenting å legge til. Meget fornøyd. Takker så mye😊👍
Hadde en skade på bilen min og hele behandlingen av saken var enkel og svært raskt oppgjort. Gikk 3-4 dager fra skaden var registrert til den var ferdig reparert.
Hadde skadet mobil og fikk svar og reparasjon penger på kontoen neste dag. Virkelig fornøyd.
Ble generelt dårlig behandlet. Den ene agenten vi pratet med beskyldte til og med vårt vennepar for å lyve da de sa de hadde fått tilbake penger fra sitt selskap.
Min skade var litt spesiell....mista tlf i ei malingsbøtte....men ble trodd av selskapet på at jeg ikke hadde noen telefon å sende inn.
Flottservice og rask behandling av tyveri. Utbetaling kom etter kun en uke.
Raskt og bra svar og oppgjør for en knust skjerm på telefon.
Jeg fikk avslag på erstatning for kansellert flybillett da flyselskapet ikke fløy en hel dag i februar pga lavt lufttrykk. Fremtind ville ikke gi meg erstatning fordi de mente jeg hadde avbestilt billetten min selv. De må undersøke klagen nøyere, så de ser hva som er årsaken til erstatningskravet. De har naturligvis hatt svært mye å gjøre i disse tider, så ventetiden har vært lang, men jeg venter gjerne lenger dersom de trenger det for å få en korrekt bedømming av søknaden. Hyggelige ansatte :)
Veldig god hjelp og kjapp utbetalt. Kjempe flotte folk å snakke med.