Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å ta kontakt med. Hyggelig service, anbefales sterkt!
Rask svar tilbake til meg, svarene var veldig greie.
Hvis det gjelder siste henvendelse Så ble den løst meget fort og bra. Regner med at opplevelsen gjelder siste sak. Blir vurdert etter den (stjerner) 😀 Har hatt helt annen opplevelse av sak fra fra mai i 2019. Meget ubehagelig.
Uten taktsman kom å sett på take mitt. Han skreiv forsikringen dekker ikke skade ditt. Dårlig opplegg!!!
Meget godt fornøyd med Fremtind Forsikring. Er totalkunde på forsikringer.
Jeg hadde innbrudd i en kjellerbod og ble ikke trodd på av de tingene jeg ble frastjålet!
Fin oppfølging fra Fremtind Forsikring. Det gikk kun en dag fra jeg tok kontakt med forsikringen til takst mann kom, og to uker til oppgjøret kom.
Hyggelig og kompetent saksbehandler, som raskt og effektivt fikk utredet alt av interesse for saken.
Vi er meget godt fornøyd med selskapet hurtig og rask levering. .
Meget fornøyd med oppfølging og behandling av min sak 😊
Det er enkelt å melde saker, samt sende dokumentasjon/kommunisere med selskapet. Har også vært fornøyd med oppgjøret. Enkelt og brukervennlig. Anbefales.
Villig bra behandling av saken, rask og ryddig 👍 flinke saksbehandler👍
Fornøyd med forsikringen, bra service og prisen, får svar ganske fort når en sak opprettes.
Savner mere info, og kontakt under saken, var bare kommunikasjon mellom forsikring og verksted. Det var hurtig behandling, og tilbakemelding om at bilen kunne leveres til verksted.
Selv i en situasjon med høyt press på grunn av koronasituasjonen, leverer Fremtind rask og profesjonell service. Takk.
Jeg har vært kunde her i ett par år og har bare møtt velvilje når jeg har meldt inn skade og behov for hjelp. Aldri vært noen forsinkelser eller misforståelser. Håper dette varer til evig tid. Nå i vinter trengte jeg lege på ferie og etter 20 min var legen på plass. Veldig fornøyd!