Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brukte altfor lang tid på utbetaling på skade, 2 mnd er litt i overkant lang tid på en enkel sak.
Kjempelang behandlingstid, svarer ikke på epost, trakk fra oppgjør uten og forklare hvorfor. Styr unna!
Brukte litt tid på grunn av corona, men det er ikke deres feil. Synes det er smålig å trekke for alderdom. Jeg har stort sett fått raske svar på ting de ikke dekker. Det synes jeg er bra. Tar kunder på alvor. Tusen takk.
Jeg er ikke fornøyd med denne forsikring fordi jeg fått ikke min rettigheter.
Raskt å komme i kontakt med kundeservice og opprette sak. Både bruk av tredjepart, som takstmann den ene gangen og behandler andre gangen, var enkelt. Rask saksgang og utbetaling (på den ene saken) gikk raskt.
Min erfaring med min forsikring etter en uheldig brann som oppstod på kjøkken hos meg i oktober sønderknuste, både meg og min sønn. Men den snare og behjelpelige måten dere har håndtert oss på har vært helt fantastisk. Uendelig takknemlig, vi har nå fått alt på plass igjen og er superfornøyd med håndteringen og snarheten det tok dere til vi går hjemme igjen. Tusen takk for alt dere har gjort for oss.
Da skaden kom fortalte kunderådgiver meg at de "hadde sagt et spesielt vilkår muntlig", som da gjorde at jeg ikke hadde rett på erstatning likevel. Helt utrolig!
Det var for meg bare å ringe inn om skaden, og får veiledning om hva jeg skulle gjøre, som i hovedsak var å få bilen på verkstedet for en gjennomgang av skaden. Så gikk resten av seg selv...
Har ikke vært alltid like fornøyd med dere. Men denne gangen var eg ganske fornøyd.
Det er ikke ofte jeg kontakter forsikringen. Tror det er første gang. En sånn fantastisk og fin behandling må man bare kommentere, dagen etter hadde jeg oppgjøret på konto. Spurte om jeg skulle sende brillene, så dem kunne se på dem, men fikk til svar: "Ikke nødvendig vi stoler på deg"
Jeg opplever fremtid som serviceinnstilte, og lette å kontakte. Alltid hyggelige medarbeidere, og god informasjon.
Rask behandling av skadeoppgjør og rask utbetaling av oppgjør.
Bor i Bergen, og må da regne med at det før eller siden dukker opp problemer som har med vann å gjøre. Da er ikke Fremtind forsikringsselskapet å ha hus forsikringen i. Bytter forsikringsselskap omgående.
Ved skader går det greit å få tilbake erstatning. Og er derfor fornøyd
Lite å si. Synes egenandelen var høy på en skadet tlf, derfor bare innbo hos Fremtind som igjen går gjennom LO, resten har vi i annet selskap. Forlot sp1 forsikring pga att de høynet forsikringen 100% på min bil, de trekte meg i 6 mnd med det før jeg sjekket, de red premien med en gang. Hadde de tilbakebetalt forhøyelsen hadde jeg blitt der, men de var for grådige og tok de pengene fra meg. Den dagen de gir meg det de urettmessig tok fra meg skal jeg vurdere å bytte tilbake.
Det er aldri hyggelig å komme ut for situasjoner hvor man må benytte forsikringen. Når dette først skjer, er det som i dette tilfellet for oss med innbrudd i bod og tyveri av betydelige verdier, hyggelig og betryggende å oppleve et forsikringsselskap som både leverer rask behandling, og et greit oppgjør.