Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at jeg meldte skade måtte det flere mailer til. Til slutt måtte jeg bruke mobil. Heller ikke resultat som forventet.
Meget hyggelig kundebehandler, god kundeservice og hurtig utbetaling.
Raskt svar og oppgjør Fikk svar etter et par timer og penger på konto etter et par dager.
Alt ble lagt til rette på alle måter, god forklaring og rask oppfølging.
Kjapp og enkel behandling av sak. Husk alle nødvendige dokumenter.
Jeg har hatt to innbrudd i hytta og etpar relativt små skader på bilen. Hver gang blir jeg møtt med stor hjelpsomhet og forståelse. Både taksering og oppgjør skjer hurtig og jeg har ingenting negativt å bemerke.
Dere gjør alt fort å greit, når æ sender inn noe tar det ikke lang tid før man får tilbakemelding.
Forholdsvis enkelt å melde inn forsikringssaker, raskt oppgjør uten problemer. Nettsiden kunne med fordel vært lagt opp så man slipper å oppgi samme informasjon flere ganger. For meg er det vært den lille prisen ekstra denne forsikringen (topp reise) koster mer enn andre forsikringer for å vite at du faktisk får hjelp når noe oppstår.
Min erfaring fra fremtiden forsikring er utmerket bra.
Fra jeg kontaktet forsikringselskapet til jobben var utført på verkstedet har alt gått utrolig bra.
Bra service og hyggelige kundebehandlere som ordner opp.
Rask saksbehandling. Enkelt skjema for melding av skade.
Enkel nettside, god service - chat og telefon. Rask og effektiv behandling av sakene.
Dårlig husforsikring. Ingen dekning på skade som vi kunne forutsett.
God dialog både med Fremtind og skadebegrensningsfirma. Raskt utført riving/tørking etter vannskade i kjeller fra overliggende våtrom. Forholdsvis raskt oppgjør.
Veldig effektivt, alt synes å fungere som forventet