Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget godt fornøyd. Godt motatt fra alt i fra selger av forsikring til skadeoppgjør.
Etter at min kone måtte på sykehus ordnet alt seg på lettest mulig måte
Enkelt å sende inn skademelding og rask saksbehandlingtid.
Tenker bare på hvordan Frende skal lure sine kunder og ikke om å hjelpe noen.... gir falsk beskyttelser. Ikke noe å ha i fremtiden. Opptatt av å tjene på kundene ikke her for å hjelpe. Har brukt mange billigere selskaper som ga bedre resultater enn dette. SB1 burde ikke samarbeide med DNB - penge sluker.
Stort sett fornøyd med å være kunde. Har vært rimeligst på forsikringer.
Oppfølgings beskjeder og tilbud om kontakt hvis du trenger det, er helt topp.
En kontakt, resten gikk av seg selv. Svært fornøyd.
Selskapet synes å ha meget godt kvalifiserte saksbehandlere som er høflige og imøtekommende og samtidig har stor faglig kunnskap.
Jeg har blitt behandlet meget godt av Fremtind Forsikring🤙😊
Siste gang jeg har vært i kontakt med FS, var inntrykket meget bra. Forrig gang, ifm problemer med herrering som forsvant, var inntrykket ikke like bra - snarere ble saken dyttet bort.
Hadde en liten skade. Ringte selskapet og ting ordnet seg på noen får dager. Ingenting å klage på.
Jeg har vært nødt til å bruke Fremtind flere ganger og er veldig godt fornøyd med hvordan de løser problemene. Alltid hyggelige saksbehandlere på telefonen, rask behandling.
Bare gode ord å si om Fremtind Forsikring. Møter hyggelige folk på telefon og rask behandling av søknad.
Veldig bra, det eneste som ikke var perfekt var valuta kursen.
Fra meldt skade til saksnummeret kom gikk veldig bra.
Det gikk veldig fint fra jeg meldte saken til takstmann kom og vurderte. Litt vente tid for jeg fikk svar tilbake. men etter det gikk det fort.